Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri

Anbefalte innlegg

Så på Brad Bransons Evolutions nå, og han tok der for seg hvordan man kunne åpne. Et tips han hadde var å først introdusere seg, så spørre hvordan det går. Og i stedet for å faktisk forvente at hun skal tilføre noe, bruker man det heller for å snakke om hvordan man selv har det.

Blir vel noe slikt:

Du: - Hei, *hilse* "ditt navn"

*Hun hilser tilbake.*

Du: - Hvordan går det?

Hun - Bra/annet svar

Du: - Jeg har en fantastisk natt. Var nettopp på "nattklubb", og det var bra, musikken var chill osv osv. Spiste spagetti til middag osv osv. Ja var en hard dag på jobb, mye sure kunder osv osv.

Altså, bare spytte ut det som kommer opp i hodet. I følge Brad er det bedre å snakke "bullshit" enn å prøve å komme opp med noe "bra" å si. Om man prøver å komme opp med noe "bra" å si, prøver man å imponere, som igjen viser at man bryr seg om hvordan det går, og at man er ute etter at det skal gå "bra". At man bare slapper av og snakker det som kommer opp i hodet, selv om det er "bullshit", viser at man greier å slappe av, og at man er vant til å snakke med jenter. Eller noe slikt.

Husk, ord har egentlig ikke så mye å si. Ordene stå for under 10% av interaksjonen, det viktigste er slik som tone og kroppspråk.

har uansett for mye aa til å prøve det du foreslår, så vil heller gjøre det når aa forsvinner litt. Og hva mener du med tone og kroppspråk(hvordan)? en ting som jeg ihvertfall skulle likt å vite er om det er en måte å finne ut av om hun er kald eller varm på dagtid. dvs når man går i en gate ute. På samme måte som at det er ting man gjør for å finne ut hvordan hun vil respondere på dagtid... Anonym poster: 4b555604d3a02efafc04a655186c13cb Anonym poster: 4b555604d3a02efafc04a655186c13cb

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I følge Mystery&Style er verdens beste "opener"/sjekkereplikk. "Du er sånn en liten drittsekk, du"

Jenter, som er 8, 9 og 10 på 1-10 skalaen blir daglig sjekket opp. MINST 5 ganger dagen. (kjøpesenter,skole,på gata, jobb,trening..), det er 35 ganger i uka.. Skal du sjekke henne opp kan du ikke være prikk lik de 34 før deg som sa hva navnet sitt var, lurte på hvordan hun hadde det og spurte hva hun spiste til frokost..

Endret av Skyggedans
Lenke til kommentar

I følge Mystery&Style er verdens beste "opener"/sjekkereplikk. "Du er sånn en liten drittsekk, du"

Jenter, som er 8, 9 og 10 på 1-10 skalaen blir daglig sjekket opp. MINST 5 ganger dagen. (kjøpesenter,skole,på gata, jobb,trening..), det er 35 ganger i uka.. Skal du sjekke henne opp kan du ikke være prikk lik de 34 før deg som sa hva navnet sitt var, lurte på hvordan hun hadde det og spurte hva hun spiste til frokost..

Nå stemmer vel ikke så veldig mye ut av det du skriver forutenom første setning. I night game er det vel kanskje mer rett? Eller er det folk som har lest seg opp på pu over alt? Trodde at daygame ikke var noe folk flest gjorde? Anonym poster: 4b555604d3a02efafc04a655186c13cb Anonym poster: 4b555604d3a02efafc04a655186c13cb

Lenke til kommentar

Nå stemmer vel ikke så veldig mye ut av det du skriver forutenom første setning. I night game er det vel kanskje mer rett? Eller er det folk som har lest seg opp på pu over alt? Trodde at daygame ikke var noe folk flest gjorde? Anonym poster: 4b555604d3a02efafc04a655186c13cb Anonym poster: 4b555604d3a02efafc04a655186c13cb

Jenter blir ikke sjekket opp? Selvfølgelig blir de det. Så mye til de grader at jeg gremmes av å dele kjønn med menn som sikler etter damer som hunder overalt. Damer vil ikke bli sjekket opp i mens de trener og er svett, eller stresser i mens hun gjør noe viktig.

Men selvfølgelig, om dagen i dagliggdagse sammenhenger kan du godt være normalt skikket og spørre hva hun heter og sånt - hvis det var det du mente, for det er veldig ofte en normal samtale funker bra. En normal samtale med god kjemi som gjør dere godt kjent. Bare ikke la det bli kjedelig. Du får tolke kroppsignalene til jenta underveis hvordan hun reagerer på samtaleemner osv.

Lenke til kommentar

Jenter blir ikke sjekket opp? Selvfølgelig blir de det. Så mye til de grader at jeg gremmes av å dele kjønn med menn som sikler etter damer som hunder overalt. Damer vil ikke bli sjekket opp i mens de trener og er svett, eller stresser i mens hun gjør noe viktig.

Men selvfølgelig, om dagen i dagliggdagse sammenhenger kan du godt være normalt skikket og spørre hva hun heter og sånt - hvis det var det du mente, for det er veldig ofte en normal samtale funker bra. En normal samtale med god kjemi som gjør dere godt kjent. Bare ikke la det bli kjedelig. Du får tolke kroppsignalene til jenta underveis hvordan hun reagerer på samtaleemner osv.

Ja jenter blir sjekket opp, men jeg hadde det inntrykk av at det stort sett er i night game? det jeg mente var det jeg skrev:Er det folk som har lest seg opp på pu over alt? Trodde at daygame ikke var noe folk flest gjorde?

Jeg skjønner ikke hvordan du kan lure på hva jeg mente etter at du leste det jeg skrev. Resten av innlegget ditt sier meg ikke noe annet enn at kake er godt. Hvis du tror du har peiling så går du tilbake til innlegget jeg skrev 24. mars 2013 - 20:30 og svarer på det. Anonym poster: 4b555604d3a02efafc04a655186c13cb Anonym poster: 4b555604d3a02efafc04a655186c13cb

Lenke til kommentar

Ja jenter blir sjekket opp, men jeg hadde det inntrykk av at det stort sett er i night game? det jeg mente var det jeg skrev:Er det folk som har lest seg opp på pu over alt? Trodde at daygame ikke var noe folk flest gjorde?

Jeg skjønner ikke hvordan du kan lure på hva jeg mente etter at du leste det jeg skrev. Resten av innlegget ditt sier meg ikke noe annet enn at kake er godt. Hvis du tror du har peiling så går du tilbake til innlegget jeg skrev 24. mars 2013 - 20:30 og svarer på det.

Jeg tror den holdningen der er grunnen til at du er her og spør spørsmål, istedet for å dele ut svar.

men ok, jeg skal gjøre et nytt tappert forsøk. jeg var bare usikker på om spørsmålet ditt var så enkelt som "virkelig, blir jenter sjekket opp om dagen, trodde det bare var om natten?"

"night game" regner med at ikke betyr noe annet fancy enn sjekking om kvelden, selvfølgelig er det en del mer tryhard-sjekking om kvelden med litt alkohol og litt mer steminga er lagt opp for flørt. Men hvis du ofte møter på jenter som er med venniner på kvelden, og ikke vet hvordan du skal få henne vekk fra venninene hennes og ha henne for deg selv så er sjekking om dagen noe folk gjør. Da de møter damer som er alene, og det er lettere når hun ikke er med mange

Alt er relevant. Sånn for å bruke dine begreper, night game og day game har sine fordeler og ulemper. ;)

Ikke at jeg vet hva folk leser, men jeg er ganske sikker på at folk over hele verden leser seg opp på pu. Jeg vet ikke hvor mange, men det er mange tankeløse idioter der ute, så jeg tviler på at det er særlig mange. Noen kan det uten å ha lest seg opp på noe - de som bare har funnet ut av noe som funker for dem.

Endret av Skyggedans
Lenke til kommentar

Jeg tror den holdningen der er grunnen til at du er her og spør spørsmål, istedet for å dele ut svar.

hæææ???

hvilken holdning? Hva har det du skriver her med noe som helst å gjøre???

men ok, jeg skal gjøre et nytt tappert forsøk. jeg var bare usikker på om spørsmålet ditt var så enkelt som "virkelig, blir jenter sjekket opp om dagen, trodde det bare var om natten?"

Jeg har lest at de ikke blir så ofte sjekket opp på dagen slik at de blir paff når det skjer...

Men hvis du ofte møter på jenter som er med venniner på kvelden, og ikke vet hvordan du skal få henne vekk fra venninene hennes og ha henne for deg selv så er sjekking om dagen noe folk gjør. Da de møter damer som er alene, og det er lettere når hun ikke er med mange

Så dette er bare noe du antar folk flest gjør og ikke noe du vet? Det er vel slik at jenter flest kan bli paff av å bli sjekket opp på dagtid? Det er da ikke SÅ mange som driver med pu? Det er vel heller ikke så mange naturals som sjekker på den måten?

Alt er relevant. Sånn for å bruke dine begreper, night game og day game har sine fordeler og ulemper. ;)

Det er ikke mine begreper.

Ikke at jeg vet hva folk leser, men jeg er ganske sikker på at folk over hele verden leser seg opp på pu. Jeg vet ikke hvor mange, men det er mange tankeløse idioter der ute, så jeg tviler på at det er særlig mange. Noen kan det uten å ha lest seg opp på noe - de som bare har funnet ut av noe som funker for dem.

Men da er du på linje med det jeg tror da? Anonym poster: 4b555604d3a02efafc04a655186c13cb

Lenke til kommentar

hæææ???

hvilken holdning? Hva har det du skriver her med noe som helst å gjøre?

Den frekke holdningen på starten (og slutten hvor du kommer med datoen og tidspunkt) av innlegget ditt.

Jeg har lest at de ikke blir så ofte sjekket opp på dagen slik at de blir paff når det skjer...

Aner ikke helt hva eller hvor du har lest. Jenter blir sjekket opp overalt. De blir lei. Skal du sjekke dem opp på dagen, så må du se an dama. Ser hun stresset ut? Har hun det travelt?

Så dette er bare noe du antar folk flest gjør og ikke noe du vet? Det er vel slik at jenter flest kan bli paff av å bli sjekket opp på dagtid? Det er da ikke SÅ mange som driver med pu? Det er vel heller ikke så mange naturals som sjekker på den måten?

Når jeg ikke har empirisk forskning, undersøkelser eller fakta til å støtte min uttalelse - så kan jeg bare komme med antagelser og semi-utdannede gjetninger.

Det er ikke mine begreper.

Kom fra din hjerne, med dine nerveimpulser, ned til dine fingertupper, som slo dem inn på PC-en.

Derfor kalte jeg det ditt, ikke som noe du har oppfunnet eller copyrighted - men noe som du brukte. Makan til flisespikkeri <.<

Men da er du på linje med det jeg tror da? Anonym poster: 4b555604d3a02efafc04a655186c13cb

Jeg er ikke på noen linje. :)

Endret av Skyggedans
Lenke til kommentar

Den frekke holdningen på starten av innlegget ditt.

Har ikke vært frekk noen steder.

Aner ikke helt hva eller hvor du har lest. Jenter blir sjekket opp overalt. De blir lei. Skal du sjekke dem opp på dagen, så må du se an dama. Ser hun stresset ut? Har hun det travelt?

Som jeg sa, hvis du har peiling så tar du og svarer innlegget som ble postet 24. mars 2013 - 20:30. Ja de blir sjekket opp på byen mye, men blir de virkelig sjekket opp på dagen av så mange andre enn folk fra pu-communityet? Jeg har lest på flere av pu forumene. vet ikke om det var selvopplevd fra disse.

Når jeg ikke har empirisk forskning, undersøkelser eller fakta til å støtte min uttalelse - så kan jeg bare komme med antagelser og semi-utdannede gjetninger.

Bare ikke gjør det når spørsmålet er om det er antakelse eller ikke...

Kom fra din hjerne, med dine nerveimpulser, ned til dine fingertupper, som slo dem inn på PC-en.

Derfor kalte jeg det ditt, ikke som noe du har oppfunnet eller copyrighted - men noe som du brukte. Makan til flisespikkeri <.<

ja jeg brukte det. Er fremdeles ikke mine og er ikke flisespikkeri.

Jeg er ikke på noen linje. :)

Det så da vitterlig slik ut ut fra det jeg siterte.

Anonym poster: 4b555604d3a02efafc04a655186c13cb Anonym poster: 4b555604d3a02efafc04a655186c13cb

Lenke til kommentar

Den frekke holdningen på starten (og slutten hvor du kommer med datoen og tidspunkt) av innlegget ditt.

Så ikke av du nevnte det med tidspunkt. men ja. Mye av det du har skrevet i dag har bare vært å fastslå at kake er godt og ikke noe mer. Har du teket så skal ikke det være noe problem å svare på det innlegget. pr. nå kan jeg slå fast at du bør ha noe å slå i bordet med når communityet mener det er ett bra sted å sjekke damer på når de trener og du mener noe annet. Anonym poster: 4b555604d3a02efafc04a655186c13cb

Lenke til kommentar

HSom jeg sa, hvis du har peiling så tar du og svarer innlegget som ble postet 24. mars 2013 - 20:30. Ja de blir sjekket opp på byen mye, men blir de virkelig sjekket opp på dagen av så mange andre enn folk fra pu-communityet? Jeg har lest på flere av pu forumene. vet ikke om det var selvopplevd fra disse.

Igjen, denne frekke holdningen. Jeg kan ha peiling, uansett om jeg svarer på hva du skrev eller ikke.

Men jeg kan svare igjen for ørtende gang, JA de blir sjekket opp overalt på dagtid og.

ALDRI sjekk opp en jente som trener. Hun er svett, i treningsklær, upyntet, pustende og pesende - hun vil bare hjem å dusje og bytte klær.

men selvfølgelig finnes det unntak.

Men jeg regner med at jeg ikke trenger å fortelle deg at det alltid er noen som også ikke har noe i mot det. Har også lest om jenter som mener at hvis de blir sjekket opp på f.eks. treningssenteret hvor de er på sitt styggeste, så er det bare sjarmerende. Dette er ikke noe jeg ville satset på å gjøre hvis ikke jeg allerede på forhånd hadde visst om jenta var interessert i meg. Ellers aldri sjekk opp på et treningssenter, der er man for å trene, pine seg selv, og svette.

Angående den kaken du maser om, så har jeg ikke spist kake på 2 år så jeg er ikke sikker på annet enn at det er usunt.

Endret av Skyggedans
Lenke til kommentar

Vis innleggSkyggedans skrev 26. mars 2013 - 02:04:

Igjen, denne frekke holdningen. Jeg kan ha peiling, uansett om jeg svarer på hva du skrev eller ikke.

Men jeg kan svare igjen for ørtende gang, JA de blir sjekket opp overalt på dagtid og.

Igjen, det er IKKE frekt! Du utgir deg for å ha peiling, men følger jo ikke opp hvis du ikke svarer på det innlegget.

Her er ihvertfall en som ble paff. Har sett flere skrive dette på flere pu-forum. og da mer generelt også. Hvorfor er du så sikker på at det er så utbredt blant folk flest som ikke driver på med pu men natural?

http://godevibber.no...hp?topic=2776.0

Sitat

Er det ikke slik at jenter VIL møte Mr. Right et spontant øyeblikk på dagtid (i følge Anders GV (podcasten).

Hun blir bare paff siden det aldri har hendt henne å bli sjekket opp på dagtid, så alt annet enn en veske i bakhodet er et kompliment.

Sitat

ALDRI sjekk opp en jente som trener. Hun er svett, i treningsklær, upyntet, pustende og pesende - hun vil bare hjem å dusje og bytte klær.

Communityet mener noe helt annet. Hvorfor har du rett og de feil? Ikke at jeg driver på å trener så mye, men her er det forskjellige meninger ute og går. Anonym poster: 4b555604d3a02efafc04a655186c13cb Anonym poster: 4b555604d3a02efafc04a655186c13cb

Lenke til kommentar

Vis innleggSkyggedans skrev 26. mars 2013 - 02:04:

Igjen, det er IKKE frekt! Du utgir deg for å ha peiling, men følger jo ikke opp hvis du ikke svarer på det innlegget.

Her er ihvertfall en som ble paff. Har sett flere skrive dette på flere pu-forum. og da mer generelt også. Hvorfor er du så sikker på at det er så utbredt blant folk flest som ikke driver på med pu men natural?

http://godevibber.no...hp?topic=2776.0

Sitat

Er det ikke slik at jenter VIL møte Mr. Right et spontant øyeblikk på dagtid (i følge Anders GV (podcasten).

Hun blir bare paff siden det aldri har hendt henne å bli sjekket opp på dagtid, så alt annet enn en veske i bakhodet er et kompliment.

Sitat

Communityet mener noe helt annet. Hvorfor har du rett og de feil? Ikke at jeg driver på å trener så mye, men her er det forskjellige meninger ute og går. Anonym poster: 4b555604d3a02efafc04a655186c13cb Anonym poster: 4b555604d3a02efafc04a655186c13cb

Du har åpenbart vanskelig for å svelge faktum at andre mennesker mener noe annet enn halvgudene dine fra communityet. Hvis du velger å høre på hva de mener istedet for å høre på hva damer selv sier om saken så er dét helt greit.

Og jeg har aldri sagt jeg har rett; men jeg bsre forteller hva de aller fleste damer (20+) sier

Endret av Skyggedans
Lenke til kommentar

Du har åpenbart vanskelig for å svelge faktum at andre mennesker mener noe annet enn halvgudene dine fra communityet.

det har jeg ikke vanskelig for å svelge nei. Halvgudene? haha!

Hvis du velger å høre på hva de mener istedet for å høre på hva damer selv sier om saken så er dét helt greit.

Så du mener du vet bedre enn de? Tingen er at det er ikke hvem som helst på forumene som har sagt det.

Og jeg har aldri sagt jeg har rett; men jeg bsre forteller hva de aller fleste damer (20+) sier

Det er jo nettopp det du prøver å si. Hvorfor har du rett og de feil? Anonym poster: 4b555604d3a02efafc04a655186c13cb Anonym poster: 4b555604d3a02efafc04a655186c13cb

Slutt med avsporing nå! Anonym poster: 4b555604d3a02efafc04a655186c13cb Anonym poster: 4b555604d3a02efafc04a655186c13cb

Lenke til kommentar

det har jeg ikke vanskelig for å svelge nei. Halvgudene? haha!

Så du mener du vet bedre enn de? Tingen er at det er ikke hvem som helst på forumene som har sagt det.

Det er jo nettopp det du prøver å si. Hvorfor har du rett og de feil? Anonym poster: 4b555604d3a02efafc04a655186c13cb Anonym poster: 4b555604d3a02efafc04a655186c13cb

Slutt med avsporing nå! Anonym poster: 4b555604d3a02efafc04a655186c13cb Anonym poster: 4b555604d3a02efafc04a655186c13cb

Avsporer ingenting, men din evne til å overse ting og vri til og over til din egen tolkning er eklatant

Jeg sier ikke at jeg har rett og de tar feil. Jeg sier min mening og min erfaring at damer flest er på treningssenter for å trene. Være der kortest mulig før de kan gå ut.

Men go ahead, sjekk opp svette damer på tredemølla.

Endret av Skyggedans
Lenke til kommentar

Avsporer ingenting, men din evne til å overse ting og vri til og over til din egen tolkning er eklatant

Føler det var avsporing. jeg verken overser noe eller vrir på noe.

Jeg sier ikke at jeg har rett og de tar feil. Jeg sier min mening og min erfaring at damer flest er på treningssenter for å trene. Være der kortest mulig før de kan gå ut.

Tror det bare handler om å finne ut om hun er hot or cold.

Men go ahead, sjekk opp svette damer på tredemølla.

Trener ikke så mye og er aldri på treningssentre. Anonym poster: 4b555604d3a02efafc04a655186c13cb Anonym poster: 4b555604d3a02efafc04a655186c13cb

Lenke til kommentar

Hvordan finner man ut på avstand om target er hot or cold i daygame? Dvs på gaten ved approach. Faen det høres jo helt sprøtt ut å snakke slik, men slik går det når man har lest for mye på forumene o.l :p. Anonym poster: 4b555604d3a02efafc04a655186c13cb

Du har jo sikkert allerede lest deg opp hva PU-communityet mener om det, så hvorfor spør du her? :/

For å se an om damer på dagtid er opp for sjekking/en prat så må du lese kroppsspråket hennes. :)

Lenke til kommentar

[/i]

Du har jo sikkert allerede lest deg opp hva PU-communityet mener om det, så hvorfor spør du her? :/

Hva er det for ett idiotisk svar?

For å se an om damer på dagtid er opp for sjekking/en prat så må du lese kroppsspråket hennes. :)

Selvfølgelig :roll: , spørsmålet er hvordan. I nightgame så kan man f.eks skåle, o.l for å finne ut av det, men hvilke metoder kan man bruke på dagen? Enkelte ganger går det vel kanskje an å vinke? Men hva gjør man når man passerer folk på gaten f.eks? Anonym poster: 4b555604d3a02efafc04a655186c13cb Anonym poster: 4b555604d3a02efafc04a655186c13cb

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...