chris880 Skrevet 26. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2004 Har planer om å invistere i nye hodetelefoner...vil helst ha noen som dekker rundt hele øret...og som er bahagelig å ha på seg...har sett at philips har noen.. Noen som kan foreslå noen til en ikke alt for avskrekkende pris?? Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 26. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2004 Eneste fulle hodetelefonen jeg har eid var Philips Clarity L. De var faktisk også de beste til prisen, kosta vel ca 400,-. Eneste ulempen var at de var litt skjøre å ha i sekken, og ikke tålte å bli sittet på... Ellers er vel Koss' UR-serie noe å kikke på. bfisk Lenke til kommentar
IronWire Skrevet 26. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2004 Spørs på hvor mye penger du har tenkt å bruke... Hva er en avskrekkende pris? Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 26. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2004 skal enten kjøpe koss ur40 eller koss r55b. de finner du http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=KOSSUR40]her [/url] og her. noen som vet hvilken av disse jeg bør kjøpe når jeg er ute etter den med best LYD i spill som cs,bf,q3 o.l? Lenke til kommentar
TunK Skrevet 26. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2004 Sennheiser sin "hd" serie får du fra ca 500 og oppover (kanskje billigere også?), har meget bra lyd, og er svært behagelige å ha på seg. Har selv HD 590, som er så lette at du lett glemmer at du har dem på hodet Lenke til kommentar
rlz Skrevet 26. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2004 Plantronics Audio .90 er et sinnsykt bra headset til prisen Lenke til kommentar
Sandiz Skrevet 26. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2004 Tror phillips headphonsa de har på elkjøp (clarity sbc 840 ellerno) er ganske gode ellers er jo sennheiser å anbefale :> Lenke til kommentar
chris880 Skrevet 26. januar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. januar 2004 skal enten kjøpe koss ur40 eller koss r55b.de finner du http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=KOSSUR40]her [/url] og her. noen som vet hvilken av disse jeg bør kjøpe når jeg er ute etter den med best LYD i spill som cs,bf,q3 o.l? etter at jeg så på de..tror jeg at jeg ville gått for ur40... Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 26. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2004 (endret) Sony MDR-V700DJ Beste jeg har hatt noengang..... http://www.pw-data.no/index.php?info=1&show_ipid=263625 Endret 26. januar 2004 av ASCIWhite Lenke til kommentar
Insanity Skrevet 26. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2004 Forresten så har de fått inn Koss på komplett nå, blir billigere porto der enn på microplex.... Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 26. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2004 (endret) Philips HP840 - sinnsvakt deilig lyd i det, litt ondt å ha på hovet i meir enn tre timer i strekk though - men det er ikkje egentlig et problem når lyden er så god som den er Koster i underkant av 600 kr på expert, elkjøp e.l. Endret 26. januar 2004 av arve87 Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 26. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2004 Sony MDR-V700DJ Beste jeg har hatt noengang..... Da har de tydeligvis ikke gått i stykker enda. Vent og se Uansett - har du prøvd Pioneer HDJ-1000 ? De rocker. bfisk Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 26. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2004 Da har de tydeligvis ikke gått i stykker enda. Vent og se Uansett - har du prøvd Pioneer HDJ-1000 ? De rocker. Ikke gått istykker enda, håper de varer en stund til, men pioneer`ene så kongedigg ut dem da Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 26. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2004 Da har de tydeligvis ikke gått i stykker enda. Vent og se Uansett - har du prøvd Pioneer HDJ-1000 ? De rocker. Ikke gått istykker enda, håper de varer en stund til, men pioneer`ene så kongedigg ut dem da You said it, baby bfisk Lenke til kommentar
darkhead Skrevet 28. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2004 Jeg har koss ur40, og har bare hat sinsykt bra erfaringer med de. De gir en fin lyd uten den kasselyden som ofte følger med hodetellefoner. Men det som også er suverent med koss er at uansett hva du gjør med de hopper på de, kjører over de med bil med vilje vatever, har de en livsgaranti. Og det er da bare og ta seg en tur inn i hvilken som hels foretning som selger koss, så sender de de inn for deg uten kvitering til ogmed. Er kjappe også på servise! Best buy ever!!! Lenke til kommentar
espanos Skrevet 28. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2004 Komplett har fått inn KOSS denne uken Lenke til kommentar
petterg Skrevet 28. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2004 Har akkurat kjøpt Behringer HPS3000 for kr 280 hos ProCom. Veldig fornøyd med dem. Tror det er blandt det beste man kan få for under kr 1000. Eneste jeg kan klage på er at de fungerer litt for bra som ørevarmere. Også savner jeg volumkontroll. http://www.procom.no/infoShop/isProductDis...ID=45&listAll=1 Lenke til kommentar
LEFZE^ Skrevet 28. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2004 har prøvd sennheiser sine der er gasnke bra... Lenke til kommentar
Joi Skrevet 28. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2004 Sennheiser HD580-600-650 er kremen. Veldig få hodetelefoner, uansett pris slår disse. Enkelte hevder at en helst bør ha en egen forsterker til disse for å drive dem fullverdig, men resultatet uten egen forsterker er veldig bra hos meg. Sennheiser har og en mer lettdreven og rimelig modell HD590. Men felles for alle disse er at de koster endel. Jeg kjøpte HD600 for litt i overkant av 3000 fra lydrommet.no. Kan spare endel på å bestille dem fra utlandet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 28. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2004 har sennheiser hd400 og er meget fornøyd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå