Gå til innhold

Beste spillopplevelse?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror det må være den gangen jeg først spilte Morrowind. Det tok pusten ifra meg. Nydelig grafikk og en slik frihet. Alt hva jeg kunne drømme om. Gikk rundt og utforsket i flere timer bare for å se på den fabelaktige verdenen.

 

Ellers ga Max Payne 1 og 2 også en svært god opplevelse.

 

I den siste tiden har jeg og hatt timer med nydelig spilltid i Dark Age of Camelot . Trave rundt i landskapene med en flott gruppe og drepe monster på monster har virkelig vært en artig opplevelse. :D

Lenke til kommentar

Worms 2 + Worms 2 demo....Det er slitemerker på CDen, eg måtte lage ein kopi i tilfelle den stoppet å virke.

 

Ruler aleine på toppen over mine spilleopplevelser, eg kjem nok aldri til å ha det like morro med eit spill igjen.

 

Max Payne 1 var også ganske aha-opplevelse. Max Payne 2 er og bra, men eg hadde så store forventninger til det...og det kom liksom aldri til det nivået...

 

Red Alert 2 og Age Of Empires ligger også meget høgt i kurs.

 

Edit: Trur eg må ramme inn de beste spillene mine

Endret av zeph
Lenke til kommentar

Championsship Manager 97/98..........."mimre, mimre"........

Har aldri vært så lysten på å komme hjem fra skolen enn da jeg satt å kriblet foran pulten i 6. klasse.......

 

Det var noe til spill det..... :roll:

 

Hitman gir meg en sinnsyk følelse av at "jeg er genial, ingen er bedre enn meg" Kommer det et Hitman 3?

Endret av RatmFan
Lenke til kommentar
Fallout 2!!!!! Tidenes spill! Har gått imange år og venta på Fallout3. (venter fortsatt :grine: )

Første gang jeg spillte FallOut 1 var bedre. Var det spillet som satt meg igang med RPG. Ble hjemme fra skolen opptil fler dager i strekk kun for å spille det. SYKT fett!!

 

PS: Les mer om http://www.nma-fallout.com/article.php?id=1594 og hva som skjer rundt det :thumbup: Ventet i ørten år og må nok vente i ørten til! Men når det først kommer.... :love:

Lenke til kommentar
Fallout 2!!!!! Tidenes spill! Har gått imange år og venta på Fallout3. (venter fortsatt :grine: )

Første gang jeg spillte FallOut 1 var bedre. Var det spillet som satt meg igang med RPG. Ble hjemme fra skolen opptil fler dager i strekk kun for å spille det. SYKT fett!!

 

PS: Les mer om http://www.nma-fallout.com/article.php?id=1594 og hva som skjer rundt det :thumbup: Ventet i ørten år og må nok vente i ørten til! Men når det først kommer.... :love:

Fallout 3 er lagt på is!!!

Lenke til kommentar

Max Payne, Max Payne 2: The Fall Of Max Payne, Warcraft 3 og Expansion packen Frozen Throne samt Diablo 2 og Expansion packen Lord Of Destruction har alle gitt meg mange timer med moro.

 

Men det største tidsfordrivet har vært Championship Manager serien.

Fra CM2 til CM 2003/2004. Alle gjorde meg like avhengig. Sitter faktisk å spiller i skrivende stund. :thumbs:

 

Og etter det jeg har sett av previews i det siste, så kommer det til å komme utallige timer med moro fremover. :D

Endret av Cappo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...