[BiGG] Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 (endret) Forklar litt om din beste spilleopplevelse.. Min er Metal gear solid, Det mest geniale spillet ever! Kjøpte playstation bare fordi det jeg hadde testet mgs hos en kompis. Skjønte med en gang at dette var spillet jeg trengte : Satt en hel uke i strekk med det. Har klart det 13 ganger og er ikke lei :-) Endret 19. november 2003 av [BiGG] Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Det må ha vært da jeg spilte gjennom Half-Life første gangen tilbake i 1998. Det var utrolig fett, med bra grafikk og herlig spillbarhet. Prøvde det igjen her om dagen, da var det ikke så fett lenger... Lenke til kommentar
Athos70 Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Gammelt: RPG : Ultima serien Action : Syndicate Nyere: RPG : Gothic II Action: Medal of Honor (selv om jeg ikke har mye til overs for exp. pakkene) Lenke til kommentar
banzay Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 når jeg prøvde rayman i 1995 når psx var ny! Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 når jeg prøvde rayman i 1995 når psx var ny! helt enig. det var en helt rå opplevelse. Lenke til kommentar
Archangel Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 - Hidden and dangerous . noe helt nytt naar det kom , veldig spennende . - Operation flashpoint , upaaklagelig realistisk morsomt..beste spill som er laget til naa etter min mening . - Mafia , det foerste spillet hvor jeg foelte at jeg nearmest spilte hovedrollen i en film , veldig god story til et spill aa vaere . Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Hidden and dangerous var SÅ stolt da jeg greide å runne det. Hidden and dangerous 2 er også VELDIG bra, de to spillene må hvere blant de beste spilleopplevelsen Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Av nyere spill må det være Morrowind. Jeg driver for tiden og skuer gjennom eldre spill fra 80- og 90-tallet, og det er mulig jeg finner noe bedre en gang. Daggerfall regner jeg med kommer høyt opp når jeg får prøvd det. Skal prøve litt mer NetHack også. Lenke til kommentar
SBoarder Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Det må være mafia, sinsykt bra spill Lenke til kommentar
fAight Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 : akkurat nå syns jeg Call Of Duty rokker vilt! ...er fornøyd med den ja... Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Jeg vil nevne to som gjorde særdeles sterkt inntrykk på meg: - Operation Flashpoint 1985 (har aldri blitt fornøyd med andre FPS spill siden) - Deus Ex Og nå jobbes det med OFP 2, og Deus Ex 2 er snart ute.. (farvel sosiale liv) Lenke til kommentar
espen999 Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Likte veldig første gang jeg prøvde Max Payne 2 jeg Synes det var så sinnsykt morsomt å skyte folk. Ellers må jeg si Final Fantasy 7, beste spillet jeg har spillt. Nå venter jeg bare for å se om Fable slår det! Noe som jeg virkelig håper. Lenke til kommentar
orjanos3.16 Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Fallout 2!!!!! Tidenes spill! Har gått imange år og venta på Fallout3. (venter fortsatt :grine: ) Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Mafia: City Of Lost Heaven er den beste opplevelsen jeg har hatt innen PC. Genialt - rett og slett! Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Baldurs Gate spillene er jo geniale, men jeg tror jeg må nevne et spill som jeg fikk tak i ved en tilfeldighet (ok, ikke så tilfeldig da, var på Platon og så et spill med superhelter på coveret, og siden jeg er svak for superhelter OG spillet kostet 99 kr så kjøpte jeg det). Freedom Force. Fantastisk artig. I tidligere tider husker jeg UFO som jeg egentlig aldri fikk helt til å funke. Jeg kom svært langt, men mitt UFO hadde en bug som gjorde at når jeg angrep alienene sine steder så ble grafikken helt på trynet. Og siden dette var før jeg hadde noe videre internett-tilgang så var det ikke mulig å få fatt i Patch. Gleder meg vilt til helgen, da får jeg UFO Aftermath i posten (thank you Play). Ellers var Jagged Alliance stort. Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Beste spillopplevelse noensinne: De første årene med Transport Tycoon/Deluxe. Husker tiden spesielt godt siden det var helt i starten da jeg fikk pc, har enda ikke fått helt samme følelse av noe annet spill, men allikevel: Beste spillopplevelse av nyere dato: GTA III / (og VC) Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Kankje ikke beste men når jeg spillte Alien vs Predator 1, når du spiller campaign som soldat. D er det verste jeg har vært med på!!! Sikker på at det kom ei teskjei i buksa når alienene hoppet fram fra mørket.... Hadde 21" skjerm og på den tiden.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå