AndersT2 Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Når jeg nå startet Crysis 2 så lastet den ned versjon 1.8. Denne står å støtte advanced grafics option. Da er DX11 kommet? Lenke til kommentar
MrL Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Såvidt jeg leser på nettet inneholder den ikke DX11 nei. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Hvem bryr seg om dx11 kommer ett år etter at alle har fullført spillet..ikke en kjeft tenker jeg. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 (endret) Hvem bryr seg om dx11 kommer ett år etter at alle har fullført spillet..ikke en kjeft tenker jeg. Hehe jeg kommer ikke til å spille igjennom før DX11 patchen har kommet ut. Det har tatt idiotisk lang tid, men DX11 kommer til å bli sykt tror jeg http://www.youtube.com/watch?v=AZqa_c7VbmM&feature=grec_index Endret 12. juni 2011 av MrLG Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 12. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2011 Jeg venter på DX11 før jeg begynner å spille. Er grunnnen til at jeg kjøpte det. Liker best mulig grafikk Da får jeg vente litt til. Nok andre spill å ta i mellomtiden. Lenke til kommentar
espen1991 Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Når jeg nå startet Crysis 2 så lastet den ned versjon 1.8. Denne står å støtte advanced grafics option. Da er DX11 kommet? nope.. jeg spilte igjennom spillet i dx10, og spillet såg fantastisk ut da også men skal spille igjennom det igjen når dx11 patchen kommer... uansett nå som den siste patchen kom (v1.8) så får jeg ikke startet spillet :S flere som klager over det på nettet ser jeg.. hjalp ikke å reinstallere Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 13. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2011 Kjører ikke spillet kun i DX9 nå? Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Crysis 2 er vel bare Direct3D 9. Det vil forøvrig også ha lite å si, annet enn en liten ytelsesforbedring. De kommer neppe til å skrive om spillet til Direct3D 11. Grunnen til dette er at DirectX er IKKE bakoverkompatibelt. Enten skriver du spillet for DirectX 11, eller så gjør du det ikke. Det er ingen smal sak å porte, ettersom API-et ikke beholder gammel funksjonalitet. Eksempelvis er shadermodellen temmelig annerledes i Direct3D 11, samt at gammel funksjonalitet som point-sprites er fjernet til fordel for geometry shaders. En får heller ikke automatisk tesselation bare fordi en flytter til Direct3D 11, fordi dette er fortsatt shaders, og må implemnentere en algoritme for å tesselere. Ingenting er gratis. Ettersom dette ville kostet en betydelig sum penger å gjøre, så vil jeg si det er usannsynlig at det dukker opp noen DirectX 11 patch til Crysis. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 (endret) Crysis 2 er vel bare Direct3D 9. Det vil forøvrig også ha lite å si, annet enn en liten ytelsesforbedring. De kommer neppe til å skrive om spillet til Direct3D 11. Grunnen til dette er at DirectX er IKKE bakoverkompatibelt. Enten skriver du spillet for DirectX 11, eller så gjør du det ikke. Det er ingen smal sak å porte, ettersom API-et ikke beholder gammel funksjonalitet. Eksempelvis er shadermodellen temmelig annerledes i Direct3D 11, samt at gammel funksjonalitet som point-sprites er fjernet til fordel for geometry shaders. En får heller ikke automatisk tesselation bare fordi en flytter til Direct3D 11, fordi dette er fortsatt shaders, og må implemnentere en algoritme for å tesselere. Ingenting er gratis. Ettersom dette ville kostet en betydelig sum penger å gjøre, så vil jeg si det er usannsynlig at det dukker opp noen DirectX 11 patch til Crysis. Du mener det er usannsynlig det vil dukke opp noen patch, når den allerede har blitt demostrert i en video jeg postet lengre opp? Endret 14. juni 2011 av MrLG Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Hmmm kanskje jeg var litt kjapp med å poste. Har ikke Flash installert her. De har sikkert en egen DX11 fork. Lenke til kommentar
espen1991 Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 dx11 patchen kommer på mandag folkens! Crytek la det ut på siden deres Lenke til kommentar
espen1991 Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 DX11 for Crysis 2 er nå ute! veit! men fikk litt lagg når jeg kjørte opp alt på maks med 1920x1080 tenkte jeg kanskje skulle overklokke Lenke til kommentar
MrL Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 DX11 for Crysis 2 er nå ute! veit! men fikk litt lagg når jeg kjørte opp alt på maks med 1920x1080 tenkte jeg kanskje skulle overklokke Vell åssen skjermkort har du? Laster forsatt ned alle patchene Men fra Crytek sin artikkel står det: The owners of high end recommended graphics cards, such as the NVIDIA 480 GTX or equivalent, should be able to run the game with Ultra settings at a resolution of 1080p with an average frame rate of 35 fps. Fra denne artikkelen som forøvrig dekker alle DX11 effektene for de som er interesert i det. Lenke til kommentar
SoiRaM Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 ENDELIG nå blir det gaming her Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 3. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2011 Fikk testet litt i dag. Syntes nesten det så bedre ut før... Rart Lenke til kommentar
MrL Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Jeg merket fint at det var stor forbedring i graffikken, ikke nødvendigvis DX11 som gjør alt, men fra spillet var før og til nå ser jeg stor forskjell. Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Holder på å spille Crysis 2 med DX11 pack pluss High Resolution pack installert. NYYYDELIG!!! SÅ langt ikke under 65 fps med 2 x GTX 580, kan dog kun spille i 1920x1200. Lenke til kommentar
espen1991 Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 DX11 for Crysis 2 er nå ute! veit! men fikk litt lagg når jeg kjørte opp alt på maks med 1920x1080 tenkte jeg kanskje skulle overklokke Vell åssen skjermkort har du? Laster forsatt ned alle patchene Men fra Crytek sin artikkel står det: The owners of high end recommended graphics cards, such as the NVIDIA 480 GTX or equivalent, should be able to run the game with Ultra settings at a resolution of 1080p with an average frame rate of 35 fps. Fra denne artikkelen som forøvrig dekker alle DX11 effektene for de som er interesert i det. GPU: XFX Radeon HD 6870 1GB GDDR5 "Dual Fan" (http://www.komplett....aspx?sku=623768) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå