Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Elektronisk røyk

Anbefalte innlegg

Hei. Det stemmer faktisk at det ikke er tillatt å innføre nikotinvæske til Norge. Ikke av noe slag, eller fra noe sted. Det er faktisk også slik at dersom produkter inneholder elektriske/elektroniske komponenter så må de følge enkelte krav som ikke alltid oppfylles for varer fra DealExtreme. Jeg har handlet endel der og veldig varierende kvalitet. Tror jeg har forsøkt omtrent samtlige E-Sigaretter derfra og kom frem til EN som var brukbar, men ikke særlig god. Den var heller ikke "godkjent" for norsk bruk på grunn av manglende CE og RohS-godkjenning (blant annet :) ).

www.E-Sigaretten.no er alle produkter lovlig :) Jeg kjøpte mitt der. Norsk butikk og norsk forbrukerrett. Jeg kjøpte eGo-T derfra like etter min bror kjøpte sin fra england. Den er KOOOOONGE.

Vær forsiktig med hva du tar inn fra utlandet. Min bror ble politianmeldt for å ta inn nikotinvæske til Norge. Saken er ikke ferdig enda, men jeg skal forsøke å holde dere oppdatert.

-Lazarus

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm. Jeg klikka meg inn på denne tråden da jeg var litt nysgjerrig på dette med elektronisk røyk. Hva det er, og andres erfaringer rundt dette. Og hvordan det påvirker helsen din kontra snus/sigaretter

Det var ihvertfall det jeg forventet å finne, ikke en juridisk diskusjon om hvorvidt det er lovlig å importere eller ikke.

Jeg må ha klikket feil. Beklager.

Lenke til kommentar

Kan vel update dere her.

Jeg brukte det ikke i mer enn en uke.

Det føltes bare rart og dumt.

Grunnen til at en e-røyk er bedre, er fordi mange av oss også har det med vane. Når vi kjeder oss. "Nei nå må jeg ta en røyk" og da funker den fjell. Har dog klart å slutte. Endte med at jeg alltid måtte ha chips eller noe å gå løs på. Så hver gang jeg fikk lyst på røyk slaktet jeg chipsen. :)

Endret av Verbal Hologram
Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
  • 1 år senere...

Blåser litt liv her igjen, da jeg nettopp fikk EGO CE4 i posten fra UK. (Ebay) Har testet dette her en gang, uten nikotin, og fikk med jordbærsmak, uten nikotin..

Såe.. Evt andre som har slike, hvor kjøper dere nikotinholdig veske fra? Er ute etter å både kutte røykeutgifter og forbedre røykehelsa.. :)

Edit:

NÅ så jeg den andre tråden.. Kom hit fra google...

Endret av Caddy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...