Gå til innhold

Trenger et nytt MMORPG


Anbefalte innlegg

Jeg vil anbefale APB som skulle komme nå, spring 2010. Som sagt av KraniC er det et Grand Theft Auto aktig MMO. Verdt en titt å gå på www.APB.com og sjekke ut de mange podcastene de har laget.

Kan også gi en liten stemme til Aion. Det er mye grind (mer tid imellom items enn wow), men gøy hvis du finner en kul Legion/Guild. Mange som klager på spillet. men det er egentlig ingenting dårlig med det på dette tidspunkt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

wow er rett og slett det beste mmo spillet, jeg har prøvd veldig mange, men ingen slår wow. Det nærmeste jeg kom var Anarchy Online, bare at det er temmelig dødt nå

 

Tja.. Nå har jo det holdt på rundt 5 år da. Så det er vel i det minste best når det kommer til content.. For min del er det ikke noe annet enn det.

 

Personlig syntes jeg MMO industrien har vært kjedelig en god stund nå. Altfor mange MMO's i oldtids setting med orker og feite små dverger. Så er enig med en del her når det kommer til APB og Star Wars: Old Rebublic som er 2 store forventninger.

Aion er som Kattemat sier, det er gøy om man er i en legion/guild med aktive brukere, eller generelt har venner å spille med. Mange WoW spillere har jeg fått inntrykket av at dem ikke liker det helt.. Men uansett en smaksak.

 

Global Agenda, helt klart.

 

http://forum.globala...game.com/phpbb/

 

Futuristisk action preget rpg/shooter - MMO

 

Oh, det så faktisk litt kult ut.

Endret av TerraZero
Lenke til kommentar

En stemme til Global Agenda.

 

Det er ikke den neste store greia, og ikke et tradisjonelt MMORPG (mer som et TPS men det virker ihvertfall veldig forseggjort og polert. Jeg ser det heller ikke som et spill jeg kommer til å bli fanget av, og sitte 5-6 timer hver dag i månedsvis med, men heller noe man kan plukke opp når som helst for litt "action on demand" med RPG elementer.

 

Gameplayet låner det kanskje mest fra TF2, med noe lavere tempo (fremdeles mye raskere enn MMORPGs) og litt flere abilities.

Lenke til kommentar

Okei jeg kan anbefale cabal online. Det er F2P spill som du kan laste ned ved å visitere denne siden.

 

Det er ett fint lite spill som gir deg litt forskjellige utfordringer og uendelig med lvls, det er masse kontent å til å være f2p med halveis multi targeting system. Spesielt om du går for Force classes. Så kan du ha det riktig så gøy med dette spillet til det kommer noe bedre som tera, mabinogi, c9 eller TSW! som jeg forresten gleder meg sinnsykt til. TERA og TSW blir pure awesomness!!!!

Lenke til kommentar

Synes du burde teste Warhammer Online jeg...det er jo tross alt gratis å spille så lenge du vil! Laster ned 1gb og spillet streamer data du trenger underveis, kan som sagt spille så lenge du vil men figuren din vil ikke levle over lv10.

 

Fett det er det ja;) da skal jeg teste det selv må ha noe å spille mens jeg venter på noe virkelig bra. Bioshock 2 kom forresten ut i går PS3 ftw ;)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Hei, har spilt de fleste mmorpg du nevner her med ett unntak, og det er WOW.

FFXI som jeg har spilt siden det kom til Europa er et spill du ikke har prøvd tenker jeg. Og iløpet av dette året kommer FFXIV (Final Fantasy 14 online)

Kan vel si at det absolutt er det mmorpg spillet som har gitt meg mest utfordringer, for der må du virkelig jobbe for å få items, levels.

Jeg vil nok anbefale deg å kjøpe det gamle FFXI (Final Fantasy 11.)Men det er veldig mye å sette seg inn i.

Forøvrig spiller jeg på Kujata serveren hvis du er interressert.

Og jeg kaller meg Jojimbo der og :D

 

Men vent litt til og ihvertfall sjekk ut FFXIV for det kommer nok til å bli vanvittig bra.

(Slippes ut iløpet av 2010)

 

link til hovedsiden FFXI: http://www.playonline.com/ff11us/index.shtml

link til hovedsiden FFXIV: http://www.finalfantasyxiv.com/

 

Venter forøvrig ivrig på alpha/beta test :)

 

 

Anbefaler ellers LOTRO, AOC eller Warhammer online.

Lenke til kommentar

Så blir vel strengt tatt ikke Star Wars: The Old Republic utviklet til et fullblods MMO, mer som NWN o.l. bare at du må betale penger for å spille det.

Joda, SW:TOR blir et fullblods MMO. Bare å lære seg at alle MMO's ikke nødvendigvis er eller ser ut som WoW og kan fortsatt være Massive Multiplayer Online spillerier.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Syns det er rart ikke fler har anbefalt Warhammer online, men så gjør jeg det etter LarZen :)

Gratis "endless trial", og koster vel ca det samme som du betalte for WOW tenker jeg. Legendarisk ORVR/PVP etter min mening, lite grinding, men et jævla utstyrsorientert miljø. Dette siste fører til en stor grad av egoisme blant folk i spillet... du er herved advart :)

Lenke til kommentar

Warhammer Online er jo helt grei og god underholdning, holdt for meg helt fint til ca lvl 40. Utrolig mange flotte pvp ideer i warhammer online som fungerer veldig bra, klarte å få meg til å spille Mye pvp, men spillet taper seg der WoW er veldig flinke. De har blant annet ikke fått til instance skikkelig, heller ikke lvl systemt fungerer like bra samt de klarte ikke holdet så stor interesse for dropp, Ah og jobber som WoW gjordet (alt dette er selvsagt personelig inntrykk før noen starter å skyte på meg)

Lenke til kommentar

EVE-Online, frihet til å gjøre hva du vil, når du vil mot hvem som helst :)

Ikke noe lett spill å lære, men det burde ikke et MMO være.

 

Det er mange corps som tar inn nye spillere. I begynnelsen er det vanskelig å tjene penger.

Men når du lærer deg spillet, så ser du måter å løse det problemet på.

Lenke til kommentar

samme som varrak sier. EvE er det beste jeg har vert borti imo. å jeg har testet mye der ute. tester APB atm i closed beta. men kan ikke gi en skikkelig mening om det enda.

 

EvE er også sinnsykt bra om du liker PvP for der er det high risk high reward som gjelder ^^

Lenke til kommentar

Allods Online har definitivt sine sider, og er i tillegg mer eller mindre gratis. Du kan laste det ned og spille det så lenge du vil uten noen begrensninger, men de har i tillegg en cash shop hvor du må betale ekte penger for å kjøpe ting. Denne er mer eller mindre frivillig. Du får en sinnsvak debuff når du dør etter lvl 15 der du må betale ekte penger for å få en parfyme for å bli kvitt den, men ellers er det frivillig. Denne debuffen er svært kontroversiell, for å si det mildt, så det er mange som tror de vil la oss bli kvitt den på annet vis.

 

Ellers har vi jo Star Trek Online, om du liker ensformige, gørrkjedelige spill uten klasser eller raser. Dvs du har en drøss av begge, men alle er identiske, så hva er vitsen?

Lenke til kommentar

lastet ned warhammer online trial. Tok ikke lang tid før jeg aktiverte accen til full. Var utrolig morro å spille noe annet enn WoW.

 

Det skal jeg til helga, husker jeg koste meg med wow før. Jeg skal bli Dwarf Ironbreaker eller Chaos Magus, tror jeg det heter. Tusen takk for at du posta det der nå sånn at jeg kan få prøvd det :)

Lenke til kommentar
Jeg anbefaler at du gir Age of Conan en ny sjanse. Det har blitt utrolig mye bedre siden lanseringen. Skulle ønske flere spill hadde kvalitetene som AOC har i seg.

 

Grøss, nei takk :) . Kjipeste spill opplevelsen jeg har hatt på veldig lenge (ang spill jeg har kjøpt). Så mange grunner til det at jeg ikke orker å starte igjen.

 

Nei da er Warhammer online et mye bedre forslag, spør man meg.

Endret av SimalarioN
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...