guttorm Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 (endret) Takker så mye for svar. Skal prøve det når jeg kommer hjem fra jobb Endret 19. november 2009 av guttorm Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 (endret) Guttorm: jo værse god og lykke til med EVE, håper det faller i smak og steike dette blir en lang arbeids dag, må vente helt til ETTER jobb for å hente assassin's creed 2 ...hmmm antar eg isje kan søke om permisjon for å hente spillet? dagen kommer stort sett til å gå ut på at eg ser på klokken og sier: meg: er vi ferdig no då? sjefen min: ka svarte? du begynte for 1 time siden >.< digget 1eren så eg tror eg kommer til å elske 2eren etter det eg har lest om den så langt, kommer til å bli herlig. men no skal eg være veldig snill med deg MiLLHA, for demon souls går faktisk ann å bestille fra amerika og spilles på en europeisk konsoll med engelske menyer og alt. http://www.videogamesplus.ca/product_info.php?products_id=15657 her har du den, det er et av stedene kor du kan bestille den til norge, har ingen erfaring med stedet sjøl, men noen på fourmet her som skulle bruke den. om du er tvilsom på den så finnes det sikkert andre bedre steder. og spillet er generellt sett vanskeligere en de fleste andre for det at det skulle være et utfordrene spill var noe de prøvde å få til når de laget det. så i det eg har lest så har de advart mot at du kommer til å dø veldig mange ganger mens du spiller gjennom det. også noe som er litt kult er at man kan ha online CO-OP på det. http://ps3.ign.com/objects/142/14242310.html her er IGN sin side så du kan se mange kule videoer om at, foreslår at du ser reviewen, den forklarer godt ka spillet går i og de forskjellige funksjonene Endret 19. november 2009 av KraniC Lenke til kommentar
Millha Skrevet 19. november 2009 Forfatter Del Skrevet 19. november 2009 (endret) TAKKER~ Hehe... Digger Dragon Age reklamen som de sender på ign.com "not every hero is pure".... Finslig. Endret 19. november 2009 av MiLLHA1988 Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 anytime, må fortelle kosen det er når du skaffer det og ja, dragon age reklamene er sykt geniale, må få spillt det mer snart. har ikke spillt det på flere dager pågrunn av mørkedemo og slike ting. utrolig irriterende. men en ting som sjokket meg litt i går var når eg installerte dragon age på min fars nye pc, den er jo bedre en mitt skrap liksom (og det er jo bare nil trist) men så skjedde noe eg ikke hadde forventet, i en periode menst eg spillte fikk eg opp til 225 FPS og eg satt der og bare "ka faens dyr er det no han har kjøpt seg?" liker ikke min pc lengre, vil ha ny NOO!! Lenke til kommentar
Millha Skrevet 19. november 2009 Forfatter Del Skrevet 19. november 2009 (endret) HAHA.... Ja, triste den. Ny PC er alltid drømmen. Men eg er glad i min. Eg bygget den selv slik at den skulle vare lenge. Så eg greie meg nok nogen år til med min... Hadde bare spillene støttet skjermkortet mitt ordentlig, så kunne nok PC vart mye lenger. =S Demon's Souls ser epic. Men må nok for øyeblikket forbli en tanke. Eg har nok å henge fingra i for nå. Men må si at jeg ble meget imponert over hvor gøy det Demon's Souls virket, tross alle de tingene som virka F!#ked... Men om det er noe for meg som "laid back" spill vet jeg ikke. Ser at med årene så har det med å makse potensial i spill blitt kjekkere. Men jeg er ofte bare på midten av stammen på skill. Men kan da leve med det!? Legg opp DXDAIG på PCen til farden. Slik at vi kan se hva han har i PCen... Eller du kan bare skrive spec. Ble litt intressert Mitt rig er. Asus P5E Intel Quad Q6600 3,2ghz 8190MB RAM 1066mhz "ATi Radeon HD 4870 x2" 4GB GRAM Kjører Vista x64 SP2 for øyeblikket, men skal nok endre dette fort. Liker win7 godt ^^ Vet nesten ikke hva hakking er på dette oppsettet. MEN vis det er PhysX i bilde, så hater jeg livet. Hadde planer om å bruke det gamle 8800gtx sammen med det nye, slik at jeg fikk PhysX ved siden av ATi kortet. Men så fant Nvidia at de skulle lage slike F#"?!# !"?#=!# !"?#!"=# drivere. Men hva skal man gjøre. Fikk melding idag at ennå en pakke var på vei til døren min. ^^ kjøpte kjøre stol, slik at jeg kan rigge rattet fremfor TVen min ^^ Så det blir nok GT5p i helga. Endret 19. november 2009 av MiLLHA1988 Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 jaaa svarer ikke før no fordi eg ble alt for opphengt i assassin's creed 2 i går, sykt fantastisk og genialt spill det der så bare å glede seg men ja pc-en hannes er egentlig ikke så sykt god så hvordan den plutselig fikk 225 FPS i AoC vet jeg ikke. men speccet er i værtfall som så: motherboard: Asus M4A78-VM CPU: AMD Ahtlom II X2 250 processor 3.00Ghz RAM: 4 GB grafikk kort: ATI readeon 4870 512Mb ram så som du ser er ikke maskinen all verden, men klarer forsatt så mange fps, sikkert bare AoC som er lett å kjøre til tider. så snart lappen og bil er på plass skal eg bygge meg ny pc Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 satt på TSW sitt forum og sullet gjennom tråder hvor jeg kom over det at en person som driver et digitalt magasin har lagd en avtale med funcom om at leserne kan sende inn spørsmål til funcom og så skal de svare på noen av dem. så tenkte skulle fortelle her i tilfelle det var noen her som hadde noen gode spørsmål å fyre løs med. her er linken til tråden på forumet: http://www.darkdemon...read.php?t=6623 og her er linken til magasinet hvor du kan stille spørsmålet: http://www.thirteen1...1109/mag.php#16 eg spurte 2 spørsmål som då var: Well first of all, we all know that the game will be based around myths, legends, folklore and all that so my question is how true will the game be to them? like is the enemies weaknesses gonna be like the story's? vampires dont die from bullets and werewolfs gets hurt by silver and so on? and other things that makes them true to the story's. hope for answears^^ og im wondering how skills and spells will be in the game? will we have lots and lots of choices between them?, will they interact with each other? and will players be able to combine their powers and strength to get maybe better skills, spells or combos? håper vi for noen gode svar Lenke til kommentar
Millha Skrevet 20. november 2009 Forfatter Del Skrevet 20. november 2009 Meget spennende spørsmål. Du får si ifra om de svarer noen av dem. Men er nok redd at de kansje svarer på mer overflatiske spørsmål. Jeg savner ennå gameplay vidz fra funcom... Skuffer litt der. Det første spørsmålet ditt var det som var mest spennende. For jeg håper de er ganske "true" til mytene. Men tror nok noe av det vil forklares med at noe blir lagt til i historiene etter som årene går. Så det blir lagt til ting som ikke er sant. Kansje litt vanskelig å skjønne hva jeg mener, men det er da klar hva jeg mener i mitt hode. Nå skal jeg også fortsette på Assasin's Creed. I LUV THE HIDDEN BLADEZ! AND THE DUAL KILLS! Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 bra du likte spørsmålene og ja spørsmål 1 er det eg håper de svarer på, men la til et backup spørsmål sånn i tilfelle og gameplay video tror eg forsatt vi må vente en stund med, blir nok ikke før ut på ny året vil eg tro. pressen som var på PAX fikk se gameplay video, those bastards >.< og ja eg tror eg skjønnar ka du mener, at de adder til story'ene for å gjøre det mer spennende for det er jo grenser for kor lenge du kan holde på meg det samme gamle før de trenger å legge til noe nytt. men ja skal gi beskjed ka svar det blir^^ og HIDDEN BLADE ER SJEF!!!! elsker å bare hoppe på 2 folk og plassere hode deres ned i bakken med kniver i nakken på dem<3 Lenke til kommentar
Millha Skrevet 22. november 2009 Forfatter Del Skrevet 22. november 2009 (endret) Noen som kan fortelle noe spennende... Jeg føler meg tom for spennende nytt ^^ Noen her som spiller STALKER? Har de to første og lurer på om jeg skal ha det tredje da jeg kommer over det. Men håpet på at det skulle sje litt mer nytt i spillet. Siden forsjellen mellom det første og det andre er ikke fantastiske. Men heldig vis er det endel tøffe mods til de spillen som redder mye. Slik som det at man kan sikte ned løpet, noe som ikke er orginalt. Noen som har spillet det tredje spillet ennå? Der er jo den russiske med english patch.... Er spillet verdt det? Endret 22. november 2009 av MiLLHA1988 Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 har faktisk bare spillt litt på den første stalker så det ble ikke så mye av det, men visst du vil ha en god nyhet så kan eg vel fortelle at det er dobbel xp ut november i AoC, eg synes det var utrolig koseligt for på denne helgen lvlet eg fra 35-43 ja også kan man returnere til hyboria i 2 uker gratis visst man har en account fra før og visst man kjøper 3 månders ablolmang for AoC så får man garantert beta accsess til TSW (late beta) Lenke til kommentar
Millha Skrevet 22. november 2009 Forfatter Del Skrevet 22. november 2009 (endret) Javel javel.... Så med andre ord, så sjer det lite =P Neida, spennende det. Men MMO, har det vært noe mer snakk om det NFS online spille som skulle lages? Litt spent på hvor de kommer til å sikte med det spillet!? Sim eller Arcade. Håper på det første igrunn, men ser problemer med det også. Har spillet endel AC2, spennende spill. Elsker hele feelingen som spille gir. Men jeg irriterer meg litt om at jeg ikke kan gå tilbake til "nå" tiden og ut av animus slik at jeg kan snakke med Veronica Mars ^^ Men må si at AC2 har det samme dritne problemet som det første spillet. Enkle kontroller og mye automatik saboterer endel ting man skal gjøre. Eks. når jeg skulle hoppe over til en tråd ca. 2m fremfor meg, så hopper figuren 50m vekk og ned i noe høy! Irriterer når man har klatret høyt og så må man opp igjen bare for at de ikke har laget det 100%. Jeg kjønner at konsoll ofte kommer til kort på knapper. Men det er litt feil uansett. Syntes at de skulle basert mye av handlingene utfra hvor kameraet sikte... Så hadde man slippet det at han hoppet ned i høyet uten at man siktet på det. Klaget ikke på dette i første spill, men dette er liksom nr.2, og de burde ha lært noen fra det første. =S Endret 22. november 2009 av MiLLHA1988 Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 vel eg har sett et par bilder av det NFS online, men etter det eg så var eg ikke noe imponert, grafikken var en del skuffende. men for all del, kansje eg bare er krevende og AC2 har faktisk ikke spillt så veldig mye enda, mest pågrunn av AoC tok opp all tiden min, den double xp opplegget er bare herlig, men ja irriterende at man ikke kunne gå ut av den maskinen, det tok liksom vekk litt av historien syntes eg, med mindre det er en større sekvens på det på slutten da. og eg liker kontrollene egentlig, skal være med på at de til tider virker litt for enkle, men er litt glad for at de ikke er sånne unødvendig kompliserte. då kan man få til det meste uten å trykke på 100 forskjellige knapper for å få gjort enkle ting. men eg skjønnar ka du mener, kan av og til være frustrerende. og flirte litt når du kallte henne veronica mars, men må si hun ligner Lenke til kommentar
Millha Skrevet 23. november 2009 Forfatter Del Skrevet 23. november 2009 Trenger ikke flire av det... For det er faktisk henne. Figuren er basert på henne og stemmen er hennes. http://zoknowsgaming.com/2009/10/01/veronicamarsinac2/ Det er faktiske et par folk i spillet som er basert på skuespillere. Ang. kontrollene på AC2 så kansje det ikke er kontrollene som er problemet, for jeg er enig at de er flotte sånn ellers. Men kansje de kunne fiksa litt på det systemet som bestemte hvordan ting skal sje, og når det skal sje. Er bare litt lei at jeg ofte havner i en halm hau istede for å hoppe der jeg skal. ;:| Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 å ja det er faktisk henne? det forklarer den store likheten ja. det er veldig kult at de har kjente folk hehe ja skjønnar at det av og til kan bli frusterende, men du kan risikere at visst det ikke hadde vært sånn kunne ting blitt veldig vanskelig, man må liksom kunne gjøre ting veldig raskt visst man er på flukt og sånt, men i det vanlige så hadde det nok vært bedre ja Lenke til kommentar
Millha Skrevet 23. november 2009 Forfatter Del Skrevet 23. november 2009 Spill skal også være slik at man kan utvikle skill. Gidder ikke spille, vis det er som om man ser på film. Men skjønner hvorfor det er slik. Men syntes det kunne blitt arbeidet litt mere med slik at det funker litt mer solid. Men det er ikke mangen spill som er så bra som dette. AC2 er "fluid" i animasjoner. Og ser perfekt ut i action.... Bare noen feil kalkulasjoner av og til. Vis du har lagt merke til det, så er det normaltvis fugle shit der man kan hoppe ned i høy... Det skulle vært slik at bare vis man hoppet fra driten, havnet man i høyet. Kansje en idee... Men der er sikker bedre måter å fikse noe av det. For eksempel mer fokus på bruk av spill kamera til å navigere... Kunne vært solide greier.... Nå har jeg snart tak i Altair sin armor ^^ Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 ja du har jo et poeng, du kan jo håpe at man får litt mer kontroll i 3eren, men eg tror de kommer til å bruke samme systemet der og siden det virker. men skjønner det at det til tider kan være veldig irriterende, selv har eg hatt noen problemer med det som at eg skal hoppe skrått bortover tila ndre hus taket, men så hopper han for beint og en havner nede på gaten igjen. men vi får no se om det blir noen forandringer, kan jo hende de fin justerer systemet litt sånn at spilleren får mer kontroll. og damn you, eg har enda ikke den armoren, har ikke komt litt langt en gang pågrunn av AoC og deres double xp poition ut november Lenke til kommentar
Millha Skrevet 24. november 2009 Forfatter Del Skrevet 24. november 2009 Igår ble det til at jeg satt med oblivion igjen. Kan ikke huske lenger hvor mangen ganger jeg har laget en person i det spillet og startet nytt spill... Sykt. Men det blir liksom ikke gammelt. ^^ AC3 kommer nok til å pusse litt på det. Tror kansje AC3 blir next-gen. Føler det at det er ikke lenge til vi ser nye konsoller på markede =( Synd det at de ikke kan bli ferdig med det gamle før de lager nytt. Eneste konsollen jeg faktisk ønsker en ny av er Wii. Jeg vil ha en Wii HD, kansje en WHOO. Rett og slett en heftig wii, men minst xbox 360 grafikk og super motion pluss på begge kontroller. Bedre IR også, og masser av "voksne" spill, som faktisk er vært de pengene de vil ha. Å så må vi ikke glemme et nytt Zelda ^^ Håper det neste fra nintendo blir "high tech". Med motion kamera og super kontroller av alle sorte. Kunne faktisk tenkt meg hanske kontroller. hihi... BRING IT ON!!! Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 hehe oblivion er garantert gode minner, etter min mening det beste RPG'et som er laget og visst det var noe man ikke likte i det så var det bare å ta på noen mods så gikk det helt fint, shit gleder meg så sykt til the elder scroll 5. men eg tviler litt på at assassin's creed 3 blir så anderledes for eg tror derimot det er en god stund før vi ser neste generasjon siden spill industrien er enda ikke i nærheten av å utnytte all potensialet til konsollene som er nå, men kan jo være eg tar feil og at den er like rundt hjørnet. håper virkelig ikke det for eg klarer så vidt å holde følge som det er. men WII er en konsoll eg tviler på eg noen gang kommer til å skaffe meg. og det er pågrunn av spillene som kommer ut til den, det er jo bare sånne tulle spill som muligens kan være gøye visst du har veldig mange hypre folk rundt deg. vel bortsett fra super mario og zelda seff Lenke til kommentar
Millha Skrevet 24. november 2009 Forfatter Del Skrevet 24. november 2009 Jeg syntes Super Mario til Wii var søppel.... Tror kansje mario bros. kan være noe men er enig i dette. Wii er en party konsoll. Den har ikke noe verdig for en ordenlig gamer. Men jeg kjøpte den før noen viste hvilken vei wii ville gå. Fikk den fro 1800kr på dag en. Stod i lang kå midt på morgenen dagen den skulle komme, så var det bare noen få som fikk den dagen. Og jeg var den siste. Jeg må nok si at jeg hadde nok kjøpt wii'en uansett om jeg viste det jeg vet idag. For det har vært mangen gleder. Og den er et høydepunkt på hytte turene. ^^ Men jeg ønsker virkelig at de tar seg i nakken med neste konsoll. Og ikke minst holder oss som håpet på neste Goldeneye\perfect dark underholdt. Jeg ser store potensial når det gjelder det Wii har å gi, men det trengs ny konsoll til å gi det. Å mye mer support til voksne spill. Vi trenger med andre ord en "Wii HD". Trenger ikke øke grafikken sånn sykt, men det trenges mer RAM og annet slik at spill kan folde seg mer i detaljer. Og så trengs det flere muligheter. Jeg har både chippet og soft moddet wii'en min. Og det var først da den ble til noe nytt. Beste spillet jeg har spillet på en wii er ikke offesielt Wii produkt, men en porta utgave av quake1. Det som er det sykeste er at Quake1 på wii har de beste kontrollene på wii EVER! Å wii kontrollene overgår fint xbox og ps3 på FPS spill. Hadde de bare vært mer ergonomiske og mer gjennomtenkt. Har faktisk tenkt mangen ganger på hvor lett de kunne laget bedre design på kontrollene. Nintendo har mye å fikse, men de har nå pengene til å gjøre det også. Og har erfarne spillere og spør. Så det er igrunn ikke noe unskyldning for å ikke gjøre noe med det!!! Nok om det... Kunne snakke hull i hode på folk om konsoller og konsoll "krigen". Men er ikke noe fanboy... Det hjelper ikke noen med å få den ultimate konsoll... Skulle ønske jeg hadde egenskapene til å begynne eget selvskap, eller i det minste kunne fortellet konsoll "makers" om alle tingene de bommer på igjen og igjen. Oblivion= evig klassiker. LUV IT! Satt med det idag og. Mangler bare TES5 nå ^^ Men en solid update på oblivion hadde ikke vært feil. Kansje en ny pakke som shivering isle!? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg