Gå til innhold

Har kjøpt en falsk designerveske. Hva synes dere om falske varer?


Metsuni

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg mener at uttrykket «try-hard» slik det ofte brukes er meningsløst, men i tilfellet fake merkevarer, så er try-hard absolutt et passende uttrykk. Det er skrikende åpenbart at man er merkehore, og at man ikke har penger til å kjøpe ekte vare.

 

Hvis alt som betyr noe er utseendet, så finnes det garantert varer fra andre, billigere produsenter som er 99% like.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

LV er harry. Hva er så en fake LV? Jalla? Uansett var det neimen ikke gratis.

Det var jo ganske billige vesker da, men tipper ekte vesker fra andre merker holder en høyere kvalitet enn fake kjente merker.

Ellers er jeg uenig med deg at LV er harry, flere ting jeg kunne tenke meg derifra, men kjøper ikke fake. Venter til jeg får meg økonomi til å handle det ekte.

Lenke til kommentar

LV er harry. Hva er så en fake LV? Jalla? Uansett var det neimen ikke gratis.

Det var jo ganske billige vesker da, men tipper ekte vesker fra andre merker holder en høyere kvalitet enn fake kjente merker.

Ellers er jeg uenig med deg at LV er harry, flere ting jeg kunne tenke meg derifra, men kjøper ikke fake. Venter til jeg får meg økonomi til å handle det ekte.

Kvalitet spiller mindre rolle når det gjelder slike ting, man betaler i dyre dommer for å vise at man har masse penger. Derfor er det så himmelropende idiotisk å fake slike varer. LV (i hvert fall kjerringveskene) er blitt harry fordi de ikke er dyre nok lenger. Nå har alle som virkelig har lyst på en slik veske råd, og derfor er den prangende forbruksfunksjonen redusert til billig pynt. Med andre ord: harry.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...