Delvis Skrevet 12. august 2014 Del Skrevet 12. august 2014 Ja nå ser jeg forvirringen. I den andre tråden spurte Lama om pris osv for å få rep. ripen. Høtsres ut som det var på hans bil. Mens her ser det ut som det er han som laget ripe på en annen bil. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 13. august 2014 Del Skrevet 13. august 2014 Jeg er ingen av de. Jeg er han som legger igjen kontaktinfo om han er uheldig og riper opp eller bulker en bil. Enkelt og greit.Ja så du er han uten bil og sitter hjemme og tror verden er sånn. Hadde du lagt igjen om du bulket en Lamborghini? Tror ikke det du. Mulig jeg er litt treg her nå, men det virker uklart for meg om Lami sier han la igjen contact info - eller ikke? La ikke igjen. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 13. august 2014 Del Skrevet 13. august 2014 På toppen av siden skriver du at du la igjen... Humor? Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 13. august 2014 Del Skrevet 13. august 2014 (endret) Hva er det å argumentere for? Er nærmest vanlig folkeskikk å beklage seg etter du har begått en tabbe. Sluntre seg unna på den måten er feigt og egoistisk, spør du meg. Stå opp for dine handlinger på en god måte, uansett hvor liten den ripen måtte være. Gjelder jo selvfølgelig ikke bare deg, men i dette tilfellet ble du truffet. Shit happends... Endret 13. august 2014 av Tkse Lenke til kommentar
""" Skrevet 13. august 2014 Del Skrevet 13. august 2014 Jeg er ingen av de. Jeg er han som legger igjen kontaktinfo om han er uheldig og riper opp eller bulker en bil. Enkelt og greit.Hadde du lagt igjen om du bulket en Lamborghini? Tror ikke det du. SJjansen for at jeg bulker eller riper opp en annen bil er jævlig liten da jeg er veldig fosiktig, men siden jeg har et par baller og er oppdratt av en familie med et snev av folkeskikk hadde jeg lagt igjen kontaktinfo om jeg ripet eller bulket en bilet, uavhengig av om det er en gammel, sliten Volvo eller en ny, dyr Lamborghini. Og at du er en fattig student er ingen unnskyldning. Du er ikke fritatt fra all ansvar bare fordi du har lite penger. Folkeskikk, gutt. Folkeskikk. 4 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 13. august 2014 Del Skrevet 13. august 2014 Jeg har slettet personangrep fra tråden. Vennligst vær snille og greit med hverandre. Reaksjoner på dette skal som vanlig ikke kommenteres i tråden men kan gjerne tas på https://www.diskusjon.no/index.php?s=b5770b344f75925a57cf672f34bd93db&&app=members&module=messaging§ion=send&do=form&preview=1&_from=quickPM&fromMemberID=1713”'>Personlig Melding. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 13. august 2014 Del Skrevet 13. august 2014 http://www.aftenbladet.no/nyheter/politikk/Onsker-sprit--og-sukkerfri-sone-pa-flyplasser-3482410.html#.U-p1bvl_sfh Formynderstaten strikes again ! Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 13. august 2014 Del Skrevet 13. august 2014 (endret) Jeg har ingen interesse av å snakke med de på jobben i pausene. De sitter bare å leser opp agurknytt til hverandre samtidig som at de ler av alt de finner på buzzfeed (hvem henger innpå der?!). Jeg orker ikke delta i sånne tilbakestående aktiviteter. Så da sitter jeg heller for meg selv, som en liten gutt med sosial angst. Endret 13. august 2014 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 13. august 2014 Del Skrevet 13. august 2014 (endret) Jeg er ingen av de. Jeg er han som legger igjen kontaktinfo om han er uheldig og riper opp eller bulker en bil. Enkelt og greit.Hadde du lagt igjen om du bulket en Lamborghini? Tror ikke det du. SJjansen for at jeg bulker eller riper opp en annen bil er jævlig liten da jeg er veldig fosiktig, men siden jeg har et par baller og er oppdratt av en familie med et snev av folkeskikk hadde jeg lagt igjen kontaktinfo om jeg ripet eller bulket en bilet, uavhengig av om det er en gammel, sliten Volvo eller en ny, dyr Lamborghini. Og at du er en fattig student er ingen unnskyldning. Du er ikke fritatt fra all ansvar bare fordi du har lite penger. Folkeskikk, gutt. Folkeskikk. Du lever i en liten verden du. Har aldri sett noen som har lagt igjen kontaktinfo for noe de har gjort. Har du? Haha folkeskikk. Å har du et par baller? Tøff du er. Fortell meg mer! Endret 13. august 2014 av ilpostino Quoting av fjernet post og svar på denne er fjernet Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 13. august 2014 Del Skrevet 13. august 2014 Jeg har slettet mer personangrep fra tråden. Videre brudd på dette kan medføre advarsler og/eller utkastelse. Reaksjoner på dette skal som vanlig ikke kommenteres i tråden men kan gjerne tas på https://www.diskusjon.no/index.php?s=b5770b344f75925a57cf672f34bd93db&&app=members&module=messaging§ion=send&do=form&preview=1&_from=quickPM&fromMemberID=1713”'>Personlig Melding. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 13. august 2014 Del Skrevet 13. august 2014 Det er én ansatt hos min lokale Clas Ohlson som klarer å skape mye irritasjon hver gang jeg er innom. I dag trengte jeg hjelp av han i nøyaktig to sekunder, da jeg skulle bytte en gasspatron. Han hjalp en kunde som skulle reklamere på noe, og jeg bryter inn og spør om han kan bytte gasspatronen for meg. Neeei det går jo ikke, han er opptatt med en annen kunde. Jeg blir stående i fem minutter og vente på den tosken som tilsynelatende behandler sin første reklamasjon (noe jeg vet ikke stemmer, han har jobbet der noen måneder). Da han endelig blir ferdig med reklamasjonen så gir han beskjed til han som var foran meg, at det ikke går å betale der. Kunden foran meg må da stille seg bakerst i en solid kø. For å ytterligere bevise sin elendige kundeservice er det plutselig mulig å betale hos han, de to sekundene etterpå da jeg skal betale for gasspatronen min. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 13. august 2014 Del Skrevet 13. august 2014 Du lever i en liten verden du. Har aldri sett noen som har lagt igjen kontaktinfo for noe de har gjort. Har du? Haha folkeskikk. Å har du et par baller? Tøff du er. Fortell meg mer! Selvsagt er det normen å legge igjen kontaktinformasjon. Du er faktisk pålagt å legge igjen kontaktinformasjon ved skade ifølge veitrafikkloven, så teknisk sett så inkriminerer du seg selv nå. 3 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 13. august 2014 Del Skrevet 13. august 2014 Har aldri opplevd at noen har lagt igjen noe når de har både bulket og ripet bilene her i hus. La oss bare innrømme at det ikke er mange som legger igjen og får en slags "panikk" at de må vekk fort. Men lovpålagt, nei veitrafikkloven har jeg ikke lest. Ikke eneste heller som sagt. 1 Lenke til kommentar
War Skrevet 13. august 2014 Del Skrevet 13. august 2014 (endret) Radiokanalene som reklamerer med at de ikke har reklame....... Plan B ved bulking og øyenvitner er vel å skrive en lapp slik. Hei, jeg bulket bilene din, nå trur alle som så det at jeg skriver ned navn og nummer Endret 13. august 2014 av War Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 13. august 2014 Del Skrevet 13. august 2014 Har aldri opplevd at noen har lagt igjen noe når de har både bulket og ripet bilene her i hus. La oss bare innrømme at det ikke er mange som legger igjen og får en slags "panikk" at de må vekk fort. Men lovpålagt, nei veitrafikkloven har jeg ikke lest. Ikke eneste heller som sagt. Har fått inntrykk av at du ikke har interesse i å gjøre det riktige. Men du bør ihvertfall innse at det du gjør er galt, umoralsk, forkastelig og ulovlig. 3 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 13. august 2014 Del Skrevet 13. august 2014 Tenkte jeg skulle sjekke ut serien vikings, men så snakker de engelsk, what the fuck. Blir jo helt tatt ut av det Lenke til kommentar
Myst Skrevet 13. august 2014 Del Skrevet 13. august 2014 1) Folk som tar seg friheten til å pisse i offentligheten og stanken som sprer seg følge av det. I dag stinket det piss både i oppgangen til jobben min og gangtunnelen til t-banen. 2) Dette sommer/høstværet som er nå. Uansett antrekk blir feil da kortbukser og kortermet blir for kjølig og langbukse og jakke blir for varmt. 2 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 13. august 2014 Del Skrevet 13. august 2014 langbukse og kortermet? Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 13. august 2014 Del Skrevet 13. august 2014 Hater tanken på Syden. Vil heller på Whiskytur til Skotlands øyer. Jeg irriterer meg over at jeg ikke rakk bussen fra intervju. Ville heller vært hjemme i hjemmekinoen og sett Transformers så rutene rister... Kona er heldig.. 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 13. august 2014 Del Skrevet 13. august 2014 langbukse og kortermet? Det heter da faen meg bukse og t-skjorte. Trenger ikke å si langbukse, man skjønner jo at det er det når det ikke er en kortbukse (som heter shorts i våre dager) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå