Populært innlegg Runar Skrevet 14. oktober 2010 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2010 Velkommen til versjon 2 av Ting som irriterer så grenseløst! Etter gjentatte forsøk på å rydde opp i den gamle tråden, ble det klart at det var på tide med regler tilpasset innholdet, ikke innhold tilpasset reglene. Det ble derfor besluttet å opprette en ny tråd med nye, oppdaterte regler som står i stil med slik den gamle tråden utviklet seg. Regler: Forumets generelle retningslinjer skal følges. Alle innlegg skal kunne knyttes til en form for irritasjon, enten din egen eller andres. Respekter andres syn og meninger. Ikke alle finner det samme irriterende. Kardemommeloven er et fint utgangspunkt. Du skal ikke plage andre, du skal være grei og snill! Har du ikke noe fornuftig å si, la være å poste. Rapporter innlegg som bryter med reglene. Ikke svar, da blir du bare en del av problemet. Disse reglene åpner for kommentarer og diskusjoner rundt det andre brukere irriterer seg over, samtidig som de holder tråden på et saklig og (til en viss grad) seriøst nivå. Hvis noe utvikler seg til en lengre diskusjon vil de aktuelle innleggene kunne bli splittet ut til en egen tråd. Enkle brudd på reglene kan medføre advarsler enten via personlig melding eller som notis i tråden. Alvorlig brudd, som lengre diskusjoner ikke relatert til irritasjoner eller å ignorere oppfordringer fra veiledere og moderatorer, kan medføre utestengelse. Dette er selvsagt siste utvei og noe vi helst vil unngå. Det er tross alt deres tråd! Hvis dere er uenige i reglene eller har forslag til nye (og bedre), så er det bare å sende meg en PM! Dette gjelder også tittelen på tråden. Da starter jeg med å irritere meg over den ekstremt overdrevne mengden reklame på visse (norske) tv-kanaler. Det går jo ikke an å kose seg foran tven når programmet eller filmen du ser på blir avbrutt i de mest spennende scenene! 33 Lenke til kommentar
Populært innlegg Wiciwato Skrevet 14. oktober 2010 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2010 FIIRST. Det irriterer meg litt at du måtte lage ny tråd. 33 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 14. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2010 (endret) Irriterer meg over at printeren fortsatt ikke funker. Edit: Æsj, trodde jeg var først.. Endret 14. oktober 2010 av Slettet-J0FoqSqMwq 7 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 14. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2010 Det irriterer meg også. Veldig! 5 Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 14. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2010 Det irriterer meg at to av minnebrikkene mine ikke fungerer. 2 Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 14. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2010 Irriterrer meg med ny tråd. Uff. 4 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 14. oktober 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2010 Dere overlever nok! Irriterer meg over at printeren fortsatt ikke funker. Jeg er så heldig å ha tilgang til flere (nettverks)printere på skolen, men Gud hvor irriterende det er når den ene du har valgt ikke reagerer. 4 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 14. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2010 (endret) Endelig! Edit: Får lov å ha litt OT for å starte feiringen! Endret 14. oktober 2010 av Gavekort 1 Lenke til kommentar
;_; Skrevet 14. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2010 Jeg skulle legge meg tidlig i dag 4 Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 14. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2010 Argh! Det er ikke lov med smådiskusjoner rundt hva som irriterer andre, eller tilsier regel 2 at man kan smådiskutere rundt andres irritasjoner? Det at du absolutt måtte åpne ny tråd irriterer. 4 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 14. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2010 Tror aldri noen av printerne jeg har sett har fungert optimalt. Irriterer meg at jeg ikke har mer penger. 3 Lenke til kommentar
;_; Skrevet 14. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2010 Man kan smådiskutere rundt andres irritasjoner, ja. 1 Lenke til kommentar
livingman Skrevet 14. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2010 at jeg ikke har sovnet yet.. 2 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 14. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2010 (endret) JEG ER PÅ FØRSTE SIDEN FUCK YEAH Irriterer som bare faen at jeg ikke svarte først Endret 14. oktober 2010 av Cowboy Bob 2 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 14. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2010 Da starter jeg med å irritere meg over den ekstremt overdrevne mengden reklame på visse (norske) tv-kanaler. Det går jo ikke an å kose seg foran tven når programmet eller filmen du ser på blir avbrutt i de mest spennende scenene! Slutt å se på TV3 og Viasat 4 er mitt tips da. De andre norske (standardkanalene) kanalene har ikke irriterende mengde reklamer. Irriterer meg over at printeren fortsatt ikke funker. Printere er noe forbanna piss! De funker aldri. Denne stemmer ganske bra: http://www.youtube.com/watch?v=pQGtucrJ8hM 4 Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 14. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2010 Not first. Fixed for annoyance. 2 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 14. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2010 Not first. Fixed for annoyance. Gå vekk! 3 Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 14. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2010 Irriterer meg at jeg begynner å bli syk. 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2010 Irriterer meg over kulden. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 14. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2010 Irriterer meg over at jeg ikke er trøtt, men har skole i morgen. Og kaldsvetter uten å vite hvorfor. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå