Gå til innhold

Knirkelyder og "løst" deksel på 6610

Anbefalte innlegg

Jeg har nå kjøpt meg Nokia 6610 og synes det er en flott telefon. Det er imidlertid et par ting som irriterer meg.

Av og til, når jeg trykker på opp-knappen på den fireveis navigasjonstasten, så kommer det "gnikkelyder" fra plastikken på nummerplata. I tillegg virker det også som om dekselet ikke sitter helt 100% på - det er en mm klaring på frontdekselet. Omtrent slik det ofte var med uoriginale deksel til 3210, da jeg hadde den.

I tillegg ligger ikke batteriet helt stille heller... det "knepper" liksom en millimeter tilbake når jeg klemmer det på plass. Det virker også som det er en liten luftboble/ujevnhet på batteriet.

Jeg har akkurat snakket med en kamerat som har samme telefon, uten noen av problemene nevnt ovenfor.

Dette er langt fra hva jeg forventet. Jeg regner med at jeg med kjøpsloven i hånd kan kreve at dette fikses, eventuelt få ny telefon?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

heisann. Jeg kjøpte også 6610 for ett par uker siden.

Jeg har det samme problemet som deg med løst deksel men har ikke noe knirkelyd. Et annet problem jeg har med den er at lyspærene på tastaturet blinker avogtil og at skjermen iblandt slår seg over på en mørkere/gråere lysstyrke. Skal levere den inn snart for dette er ikke holdbart av en telefon til den prisen.

Lenke til kommentar
Et annet problem jeg har med den er at lyspærene på tastaturet blinker avogtil og at skjermen iblandt slår seg over på en mørkere/gråere lysstyrke. Skal levere den inn snart for dette er ikke holdbart av en telefon til den prisen.

Mener du skjermspareren? At skjermen ikke lyser lenger? Dette er en innstilling du i så fall kan gjøre om på!

Selv har jeg også en 6610 og har ingen problemer med løst deksel eller knirkelyder. Tipp-topp er den!! :yes: Den hadde visse småfeil tidligere, men jeg oppgraderte softwaren og da ble alt bra! Kan anbefales dersom man har en gammel SW.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...