WarpX Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 (endret) Er det andre enn meg som opplever lag spikes i Vista ved bruk av trådløst adapter? Det blir seriøse problemer med online gaming når man får en skikkelig spike hvert minutt pga. scanningen etter trådløse nettverk. I XP kunne man disable denne servicen, men ikke i Vista. Bruker Belkin Wireless G USB Network Adapter F5D7050 ver. 3. Tror det i utgangspunktet ble laget for XP (mulig årsak til problemet), men det funker i Vista også. Har en laptop med trådløs og Vista, og pingen er fin og jevn der. Så sitter her og bruker WLAN Optimizer - men det er jo hacker-aktig og burde jo ikke være nødvendig. Anbefalinger for et skikkelig trådløst adapter (kun usb og helst laget for Vista) som ikke trøbler med lag spikes mottas med takk. Endret 26. august 2008 av WarpX Lenke til kommentar
sykavprob Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Er det andre enn meg som opplever lag spikes i Vista ved bruk av trådløst adapter? Det blir seriøse problemer med online gaming når man får en skikkelig spike hvert minutt pga. scanningen etter trådløse nettverk. I XP kunne man disable denne servicen, men ikke i Vista. Bruker Belkin Wireless G USB Network Adapter F5D7050 ver. 3. Tror det i utgangspunktet ble laget for XP (mulig årsak til problemet), men det funker i Vista også. Har en laptop med trådløs og Vista, og pingen er fin og jevn der. Så sitter her og bruker WLAN Optimizer - men det er jo hacker-aktig og burde jo ikke være nødvendig. Anbefalinger for et skikkelig trådløst adapter (kun usb og helst laget for Vista) som ikke trøbler med lag spikes mottas med takk. har akkurat samme problemet...-_- spiller counter-strike source og alt går fint (netopp fått meg ny data som tåler mye mer en css) men plutselig så kommer en 3 sec laggtime også er alt bra igjen så kommer laggen igjen og jeg har etter søking på google funnet ut at årsaken er at WLan søker etter nye nettverk hvert 3 min eller noe.....kan noen hjelpe meg og han ^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå