Gå til innhold

PSN wallet hjelp ang. Visa

S-r-ex

Anbefalte innlegg

Ja, jeg har brukt søket...

Altså, det gåt helt fint forbi der jeg legger til info om kortet, nummer, etc. Men når jeg kommer til der jeg skriver inn addressen, sier den bare at info er feil. Hva sier jeg på city og state/province når jeg bor i Bærum?

Endret av S-r-ex
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prøver igjen: For dere som har klart det, hvordan er det dere har skrevet inn adresse og slikt? Veiadressen er vel bare xxxveien nummeret, men hva skriver man hvor under city og State//Province, altså fylke/kommune/stedsnavn?

Til nå har jeg prøvd utallige kombinasjoner, men intet ser ut til å fungere. Har vel neppe noe å gjøre med at jeg har Ø i navnet, siden det ser ut til å ha gått greit for andre her ved å bruke bare O eller OE.

EDIT: Prøvde nå nettop

City: Kommune

State/Province: Stedsnavn

Og da fikk jeg "The credit card information cannot be updated". Er det da trøbbel på Sony's sin side?

Endret av S-r-ex
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

*bump*

Nå begynner jeg å gå drittlei. Spør nå desperat andre Visa-brukere om hvordan de skrev inn sin adresse under "City" og "state/

province" når det gjelder stedsnavn/kommune/by/fylke. Har nå prøvd alle mulige kombinasjoner, sier bare "invalid" samma hva pokker jeg prøver. Akkurat denne biten hadde vært kjempefin å ha på Norsk....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...