S-r-ex Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 (endret) Ja, jeg har brukt søket... Altså, det gåt helt fint forbi der jeg legger til info om kortet, nummer, etc. Men når jeg kommer til der jeg skriver inn addressen, sier den bare at info er feil. Hva sier jeg på city og state/province når jeg bor i Bærum? Endret 12. desember 2008 av S-r-ex Lenke til kommentar
Kuff1 Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 City : Bærum Province : Akershus Må det vel bli? Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 27. august 2008 Forfatter Del Skrevet 27. august 2008 Det virket ikke. Det burde vel ikke gjøre noe om kortet er kliss nytt? Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Er det nye kortet aktivisert enda? Jeg fikk nytt kort tidlig januar, men kunne ikke bruke det før 1. februar (det gamle virket fram til da). Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 27. august 2008 Forfatter Del Skrevet 27. august 2008 Kortet er aktivert, og skulle da være klart til bruk. Men når PSN godtar biten med nevn og nummer, så må det da være noe feil med hvordan jeg skriver inn adressen. Og dette er mitt første kort. Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 28. august 2008 Forfatter Del Skrevet 28. august 2008 (endret) Prøver igjen: For dere som har klart det, hvordan er det dere har skrevet inn adresse og slikt? Veiadressen er vel bare xxxveien nummeret, men hva skriver man hvor under city og State//Province, altså fylke/kommune/stedsnavn? Til nå har jeg prøvd utallige kombinasjoner, men intet ser ut til å fungere. Har vel neppe noe å gjøre med at jeg har Ø i navnet, siden det ser ut til å ha gått greit for andre her ved å bruke bare O eller OE. EDIT: Prøvde nå nettop City: Kommune State/Province: Stedsnavn Og da fikk jeg "The credit card information cannot be updated". Er det da trøbbel på Sony's sin side? Endret 28. august 2008 av S-r-ex Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 12. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2008 *bump* Nå begynner jeg å gå drittlei. Spør nå desperat andre Visa-brukere om hvordan de skrev inn sin adresse under "City" og "state/ province" når det gjelder stedsnavn/kommune/by/fylke. Har nå prøvd alle mulige kombinasjoner, sier bare "invalid" samma hva pokker jeg prøver. Akkurat denne biten hadde vært kjempefin å ha på Norsk.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå