Gå til innhold

ASUS P5E3 Premium + CPU Cooler

Gjest

Anbefalte innlegg

Heisann!

Lurte på om noen der ute har erfaring med Asus P5E3 Premium og CPU coolers til dette.

For dere som kjenner mobo'et så er det rikelig med plass rundt CPU slot'en i og for seg, men før jeg går til innkjøp av en "heavy-duty" ribbe eller vifte av noe slag så tenkte jeg å forhøre meg litt. Ligger ingen gode (eller fornuftige?) erfaringer eller tester på nett som jeg har klart å finne, hverken hos noen av web-shop'ene rundt om kring eller ellers på nett. (Men det kan være jeg som ikke har sett grundig nok da...). Jeg trenger en CPU cooler som vil holde en Intel Q9550 Core2Quad kald og fin uten å støye for mye under relativt høy load. Har vurdert både Noctua NH-U12P, Thermalright Ultra120 Extreme, Asus' egen Silent Knight II, og den gode gamle Zalman CNPS9700, men klarer ikke å bestemme meg. :p Greia er at jeg ikke vil ha en som ikke er for tung heller, og aller helst en kjøler jeg ikke må skru ut hovedkortet for å få festet. (Ja jeg er lat. Ha ha). Neida.. det som må til, må til. Men altså... Er det noen der ute med faktisk erfaring med CPU kjølere til dette hovedkortet? :)

PS: For dere som lurer på hvorfor jeg spør, ta en titt på kortet selv:

http://www.techspot.com/articles-info/89/images/Image_11.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...