dan882 Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 (endret) Hei. bør jeg kjøpe moped nå eller til neste år? får vell ikke brukt den i vinteren. har ikke mørkekjøring. når må jeg ta det senest? takker for alle svar. Endret 26. august 2008 av dan882 Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Mørkekjøringsdatoen er vel 1 mars mener jeg. Går fint å kjøre moppe på vintern, spørs jo hva slags. kjøp nå og ha det moro i vinter Lenke til kommentar
dan882 Skrevet 27. august 2008 Forfatter Del Skrevet 27. august 2008 Mørkekjøringsdatoen er vel 1 mars mener jeg. Går fint å kjøre moppe på vintern, spørs jo hva slags. kjøp nå og ha det moro i vinter hehe, tenkte å kjøpe racer moped. det funker vell dårlig? hvilken sykkel passer bra om vinteren til snø og is? Lenke til kommentar
Jens viking Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 svarer her istedet på den andre tråden om hvilken du skulle kjøpe jeg: håper ikke du virkelig skal kjøpe den rx (?)n du spurte om. den er jo så stygg! (min personlige mening). kjøp deg noe ala tzr, rs 50, Rieju RS 2. personlig liker jeg rs 50 best Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Mørkekjøringsdatoen er vel 1 mars mener jeg. Går fint å kjøre moppe på vintern, spørs jo hva slags. kjøp nå og ha det moro i vinter hehe, tenkte å kjøpe racer moped. det funker vell dårlig? hvilken sykkel passer bra om vinteren til snø og is? Racingmoped vil jeg si passer meget dårlig ja.. Lenke til kommentar
dan882 Skrevet 27. august 2008 Forfatter Del Skrevet 27. august 2008 Mørkekjøringsdatoen er vel 1 mars mener jeg. Går fint å kjøre moppe på vintern, spørs jo hva slags. kjøp nå og ha det moro i vinter hehe, tenkte å kjøpe racer moped. det funker vell dårlig? hvilken sykkel passer bra om vinteren til snø og is? Racingmoped vil jeg si passer meget dårlig ja.. er det bare crosser jeg kan kjøre i snø? anbefalninger av mopeder? Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Scootere er vel også fett å kjøre på snø, bare stikke begge bena ut og gi gass Lenke til kommentar
dan882 Skrevet 27. august 2008 Forfatter Del Skrevet 27. august 2008 Scootere er vel også fett å kjøre på snø, bare stikke begge bena ut og gi gass scootere liker jeg ikke... Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Scootere er vel også fett å kjøre på snø, bare stikke begge bena ut og gi gass Nei! Scooter er like ille som racing. ihvertfall med originaldimensjonen på aerox (som er relativt bredt). hvorfor vil du ikke ha crosser? hva med 4hjuling? kan jo kjøpe en gammel tempo eller noe sånt til å herje med om vintern. får masse erfaring + moro. Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 En gammel Tempo som du kan tryne noen ganger med høres bra ut Evt. 4hjuling for å være LITT sikrere. Lenke til kommentar
larschroe Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Skal du kjøre på vinteren anbefaler jeg vanlig moped på det sterkeste. Jeg har kjørt to vintre på scooter og 2 vintre på moped, og mopeden er totalt overlegen her, spesielt om du har litt grove dekk. Når det gjelder innkjøp er det prismessig lønnsomt å kjøpe på høsten, om du har mulighet til å lagre den i vinter, om du ikke skal bruke den, da. Lenke til kommentar
ArcticMonkey^ Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Jeg blir også 16 i november, men kjøper meg moped nå og kjører litt, tar lappen til vinteren og kjører mer til neste år Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå