Joakim87 Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 En kamerat av meg har pc'en her, men den restarter før den kommer inn på windows. Noen som vet hva det kan skyldes? Hans system er: AMD Athlon 1600+ GF4 Mx 440 256Mb ddrram Hovedkort vet han ikke helt. På forhond takk ! Lenke til kommentar
capy Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 umulig å si. trenger mere info. men du kan jo forsøke å senke hastigheten på rammen. om det bare skjedde plutselig, så kan han forsøke å komme inn i sikkerhetsmodus og avinstallere det siste han installerte på maskinen. eventuelt forsøke med "siste fungerende oppsett". alt dette kan velges om du holder inne F8 i oppstarten av os'et. det hadde nok hjelpet litt om du visste hvilket os han brukte og hvilket HK han brukte. hva med å oppdatere bios. om ingenting funker, så får du kjøre en stabilitetstest. mem86 på rammen. Lenke til kommentar
hageby1 Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 Jeg hadde ettl lignende problem for en stund siden, jeg kulle skrive passordet på login skjermen, men når skrivebordet kom fram restartet den. jeg ble rimelig fustrert, men etter å ha restartet ca. 30 ganger kom jeg inn. (reinstallerte uka etter) Lenke til kommentar
Joakim87 Skrevet 22. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2003 Ja, vi fikk fiksa det det var den nyeste driveren til nvida som bøga hele pc'en... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå