Undrern Skrevet 1. september 2008 Forfatter Del Skrevet 1. september 2008 (endret) 0 problem Deaktivere trådløs nettverkskort på laptopen og koble laptopen med samme nettverkskabel du bruker på stasjonære pc'n. Og se om du kommer på internetten fungerer på laptopen, da me lokal kobling. Da for du sjekket om det er noe galt med kablen eller om kablet kobling er deaktivert på routeren. Jeg mente at det var null problem å komme seg på samme nettverk med laptopen. Er den stasjonere det er noe galt med. Ja! jeg skjønner det! Regnet med at du brukte TRÅDLØST nettverkskobling på laptopen til å koble mot nettverket. Lykke til! Brukte nok kabel Endret 1. september 2008 av mbSolli Lenke til kommentar
tundra Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 har du da testet med å bytte plassering på pcene, for å sjekke om alt er i orden med kabelen som du har brukt til den stasjonære? Lenke til kommentar
Undrern Skrevet 2. september 2008 Forfatter Del Skrevet 2. september 2008 har du da testet med å bytte plassering på pcene, for å sjekke om alt er i orden med kabelen som du har brukt til den stasjonære? Ja. Ingen som forstår noe ut av bildene jeg lastet opp? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå