fredderen Skrevet 26. august 2008 Rapporter Del Skrevet 26. august 2008 (endret) Har et bilde jeg ønsker litt kritikk på... Slakt i vei. Endret 26. august 2008 av fredderen Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 26. august 2008 Rapporter Del Skrevet 26. august 2008 Jeg likte både bildet og konseptet, men litt for mye av bildet er ute av fokus etter min smak. Lenke til kommentar
fredderen Skrevet 27. august 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. august 2008 Jeg likte både bildet og konseptet, men litt for mye av bildet er ute av fokus etter min smak. Ser dette bedre ut for din del da?=) Lenke til kommentar
TCRW Skrevet 27. august 2008 Rapporter Del Skrevet 27. august 2008 Synes egentlig bildene så ganske bra ut. Lenke til kommentar
fredderen Skrevet 27. august 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. august 2008 Synes egentlig bildene så ganske bra ut. Takk Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 27. august 2008 Rapporter Del Skrevet 27. august 2008 Ser dette bedre ut for din del da?=) Ja, dette likte jeg mye bedre. Kult. Lenke til kommentar
fredderen Skrevet 27. august 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. august 2008 Ser dette bedre ut for din del da?=) Ja, dette likte jeg mye bedre. Kult. Det var bra Lenke til kommentar
bjornast Skrevet 27. august 2008 Rapporter Del Skrevet 27. august 2008 Det andre bildet likte jeg veldig godt. Fin variasjon i dråpestørrelser, og et morsomt og dekorativt motiv. Lenke til kommentar
fredderen Skrevet 27. august 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. august 2008 Kan sikkert forøvrig poste det egentlige motivet og hvordan jeg gjorde dette. Miniguide: finn deg et bord, helst lignende det i bildet som blir postet nå (at det er vått er ganske vesentlig). Still objektivet 300mm om du har et 70-300mm. Bruk blits med ev 0.5+ lukker rundt 100-200 avhening av hvor mørkt man vil ha det. depth of field bestemmer en selv, på første bilde har jeg f/5.6 på siste tror jeg det er 14.... Det var sånn i korte trekk. Lenke til kommentar
AstroChicken Skrevet 28. august 2008 Rapporter Del Skrevet 28. august 2008 Kjekt med guide. Skal prøve litt med 60mm'ern neste gang det har regna. Lenke til kommentar
DHM Skrevet 28. august 2008 Rapporter Del Skrevet 28. august 2008 Kjekt med guide. Skal prøve litt med 60mm'ern neste gang det har regna. Det gååår jo ann å bare sprute på bordet sjøl også... ? Lenke til kommentar
aok Skrevet 29. august 2008 Rapporter Del Skrevet 29. august 2008 Det første hadde best lys, og jeg likte godt linjene i det. men: jeg synes også at det blir for liten del av bilde i fokus Det andre hadde best dybdeskarphet og var bedre med tanke på variasjonen i dråpestørelse. men: jeg synes den store boblen blir et 'hovedmotiv' i dette bilde, og da blir den litt for stor, intetsigende, og for midtstillt. Jeg savner også de fine linjene fra bilde 1. så.. en mellomting mellom disse to bildene, evt bilde 1 med litt større blenderåpning hadde nok blitt et bedre bilde etter min smak forøvrig syns jeg du absolutt er inne på noe her.. får du på plass de små detaljene har du et bilde som kan henge på veggen Lenke til kommentar
fredderen Skrevet 30. august 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. august 2008 Ellers noe å si om bildene ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå