Gjest member-101642 Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Ta tiden til hjelp, og se hvordan det utvikler seg. Dere er fortsatt ikke skikkelig kjent med hverandre, selv om du kanskje har inntrykk av det. Selv ville jeg vært skeptisk dersom hun var så lett å få til sengs. Lenke til kommentar
Pivotal Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 TheGnome: Hvorfor det? Han var da like lett å få til sengs tydeligvis? Lenke til kommentar
Miss_Pepsi Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Tror at en sjelden gang i blandt så klaffer det bare! Er ikke sikkert dette kommer til å skje med hverken han eller henne igjen.. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 TheGnome: Hvorfor det? Han var da like lett å få til sengs tydeligvis? Derfor. Lenke til kommentar
Gjest Guest_lasse_* Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Har nå vært med henne Mandag onsdag og i går ( torsdag ) var vi og gikk tur med hunden, det føles seriøst som om vi er skapt for værandre, vi har liksom felles interesser og hun vil bli barnevernspedagog og jeg lærer, det er jo ikke så langt fra værandre? ^^ Koser meg med henne nå og så får vi se hva som skjer, er bare DØDS glad akkurat nå, lykkerus til 1000:D:D Lenke til kommentar
Fadeless Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 skjønner ikke at du gidder å sitte her inn på diskusjon.no... Lenke til kommentar
Gjest Guest_lasse_* Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Fordet hun er på byn med veninne gjengen, og jeg har vært på jobb og vært å trent og er litt småsyk i tillegg, så hun kommer hit i kveld / natt, derfor Lang uke og er faktisk sliten =) Så da er det tv og Diskusjon =) Lenke til kommentar
Trazor Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Fordet hun er på byn med veninne gjengen, og jeg har vært på jobb og vært å trent og er litt småsyk i tillegg, så hun kommer hit i kveld / natt, derfor Lang uke og er faktisk sliten =) Så da er det tv og Diskusjon =) Faen jeg misunner deg. Har nettopp avsluttet et 8år langt samboerskap (er 24år gammel...) og håper som bare det på å få oppleve forelskelse og de følelsene der igjen. Nyt det! Lenke til kommentar
Vizzy Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Spennende , har vært i samme situasjon selv for 3-4 år siden. Da lærte jeg dette - Ikke ta ting for fort fram - Ikke prate om forhold og 10 år framover i tid - Ikke mase og være klengete - Ikke la seg rive med , hold litt igjen på følelsene Må alltids tenke , jo mer følelser man slipper inn jo større fall høyde blir det . Uansett lykke til . kos deg. Blir uansett en god erfaring hvordan det ender. Bra eller dårlig. Alt har en mening , spørsmålet er bare hva Lenke til kommentar
Gjest Guest_Lasse_* Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Spennende , har vært i samme situasjon selv for 3-4 år siden. Da lærte jeg dette - Ikke ta ting for fort fram - Ikke prate om forhold og 10 år framover i tid - Ikke mase og være klengete - Ikke la seg rive med , hold litt igjen på følelsene Må alltids tenke , jo mer følelser man slipper inn jo større fall høyde blir det . Uansett lykke til . kos deg. Blir uansett en god erfaring hvordan det ender. Bra eller dårlig. Alt har en mening , spørsmålet er bare hva Det høres veldig bra ut =) Prøver og holde litt igjen, hatt en kjempe helg denne helgen, masse kos og faktisk gjort mye koselig sammen, gikk tur i går, var fint her i Bergen og vi gikk en litt sen tur på fjellet og pratet om alt fra å kjøre bil til småbarn som leker i hagen^^ Nå skal jeg ikke se henne på noen dager, har mye jobb og slikt jeg må få gjort, så tar det som det kommer. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 slenger meg på andre i tråden her: you lucky bastard. tror det er mye sant i det Vizzy sier. håper det ordner seg for dere. Lenke til kommentar
Hr Kotelett Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Nyt det! Men ta det rolig! Husk at ekkoloddet ditt er ute av drift, du ser ikke et eneste skjær i sjøen akkurat nå. Lov å nominere dette til årets gullkorn eller? Hehe lo godt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå