Gå til innhold

Noen som kan hjelpe 6 søte jenter med design til Logo på russebilen våres?


Anbefalte innlegg

Er det noen som er villig til og hjelpe oss kanskje litt på veien med forslag til åssen logo vi kan ha??:) vi er 6 jenter som er russ i 2009 og er helt tomme for ideer:) så derfor lurte vi på om noen kunne hjelpe oss litt.. Navnet på bilen skal være Golden Ladies (mest sannsynlig) og da trenger vi noen som er kreative til å hjelpe oss, blir logoen bra og vi fornøyde og velger vi DIN så er vi villig til å betale litt for den:)

 

På forhånd takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke det at jeg har planer om å hjelpe til uansett, men jeg synes dere skulle bevise at dere er "6 søte jenter", så ikke ung-gutta med spreng arbeider på falske premisser. 8o)

 

"Villig til å betale litt" er forøvrig ikke noe særlig definerende beløp(?), så hvis dere hentyder hva litt er i deres tanker, kan det jo hende at noen med mer enn bare lyst(er), gidder å se på saken.

 

Det er jo ikke lysten som skaper resultater men som oftest evner - to ting som ikke nødvendigvis henger hånd i hånd..

Lenke til kommentar
Vi spørr ikke om help her for å få dritt sleng til oss, det er et enkelt spørsmål om noen er VILLIG til å hjelpe oss, er ikke vits og henge seg opp i bagateller... men er ingen villig så er det greit, vi finner alltid hjelp tl å få en logo... hvor gamle er egentlig folk når dem gidder og henge seg opp i skrivefeil
Minner om nettiketten, der det står ganske uttrykkelig at du skal "ta deg god tid når du skriver postene dine og se spesielt godt etter skrivefeil, grammatiske feil og eventuell feilinformasjon", samt at "du skal ikke bruke SMS-språk".

 

https://www.diskusjon.no/topic/1868195-nettiketten-fra-2000-tallet/#tid

 

Dette innlegget skal *ikke* kommenteres i tråden, men på PM.

Lenke til kommentar

Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg:

 

Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's.

Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. :)

 

Diverse offtopic-innlegg, inkludert sitert innlegg i posten ovenfor er slettet.

 

(Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.)

Endret av k-ryeng
Lenke til kommentar

Jeg håper noen kan hjelpe dere. Og jeg håper at det kommer noen andre enn regelryttere og forumpoliti inn i denne tråden snart.

Folk er nok i en godt voksen alder når de gidder å henge seg opp i skrivefeil, men det er en annen diskusjon.

 

Hva vil logoen bli brukt til? Har dere noen spesielle ønsker når det gjelder farger og utseende? Skal logoen være enkel eller komplisert? Skal logoen reflektere noe spesielt?

 

Jeg er sikker på at det kommer noen som vil hjelpe, men jeg tror at dere må gjøre en litt bedre innsats enn dere har gjort så langt. Skjønner?

;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...