Ørnen Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 (endret) Jeg skal installere vifter oppe og i bunnen av kabinettet, å lurer på om de skal suge eller blåse luft alt etter hvor de er, slik at jeg oppnår god kjøling. I bunnen har jeg planer om å ha to vifter oppe på to harddisker, skal de blåse luften på diskene, eller suge vekk fra dem? I toppen skal jeg også ha to vifter, skal disse suge luft inn, eller blåse luft ut av kabinettet? Verdt å nevne at den ene viften i toppen står mer eller mindre rett over strømforsyningen. Ellers har jeg en vifte bak som blåser luft ut, og 3 fremme som trekker inn. Har også en stor vifte i døren. Endret 26. august 2008 av Ørnen Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Front = kald luft inn Bak = Varm luft ut Top = Varm luft ut Bunn = Kald luft inn Side = Kald luft inn Lenke til kommentar
Ørnen Skrevet 27. august 2008 Forfatter Del Skrevet 27. august 2008 Takker, var slik jeg hadde tenkt det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå