xelag1 Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 (endret) Hei en venn av meg mista strømmen på den bærbare vista pcen når den holdt på og oppdatere seg. Når han fikk strømm og slo den på igjenn så reagerte tastaturett veldig sakte. Han har prøvdo g stille til bake pcen .. men da reagerte det bare enda saktere.. svar fort pleas Helst på ett jordnært språk som fårstås av sånne som meg .. PTW: denne bærbare maskinen er en Windows Vista. Endret 27. august 2008 av pipppipp Lenke til kommentar
TechFrog Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Kontrollpanel og Tastatur Repetisjonsforsinkelse - sett den til Kort Repetisjonshastighet - sett den til Rask Klikk Bruk og OK. Lenke til kommentar
xelag1 Skrevet 27. august 2008 Forfatter Del Skrevet 27. august 2008 Kontrollpanel og Tastatur Repetisjonsforsinkelse - sett den til Kort Repetisjonshastighet - sett den til Rask Klikk Bruk og OK. Dette er noe som står innstillt desværre Lenke til kommentar
xelag1 Skrevet 1. september 2008 Forfatter Del Skrevet 1. september 2008 Fortsatt problemer med maskinen hadde vært hyggelig om dere kom med forslag visst dere var usikkre :=) Lenke til kommentar
jøkul ptro Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 jeg hadde det problemet med XP før, grunnen var kontrollpanelet til ATI driverene mine.. avinstallerte hele skitet og tok bare driverene uten kontrollpanel voila fixed.. kan jo fort være noe annet som har skjedd for kompisen din da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå