gregor Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 (endret) Hei. Er det noen her som vet hvordan jeg får hoveddisplayet på en Nokia 6555 (kamskjelltelefon) til IKKE å vise hovedmeny når jeg åpner? Kan ikke bruke noen av hurtigtastene fra hovedmenyen... gregor Endret 27. august 2008 av gregor Lenke til kommentar
gregor Skrevet 29. august 2008 Forfatter Del Skrevet 29. august 2008 Bump. Ingen som vet dette? MÅ man komme rett inn på Meny-siden når man åpner telefonen? Hvordan kommer man inn på åpningssiden hvor man kan bruke hurtigtaser??? gregor Lenke til kommentar
genser Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Med en gang du åpner telefonen havner du altså rett inn i menyen? Snodig. Dette har jeg aldri opplevd på noen foldetelefon fra Nokia tidligere. Har du sett på innstillinger? Mange folde- og skyve-telefoner fra Nokia har en egen innstillingsmeny for handlinger som skjer ved åpning og lukking. Nokia Care kan og hjelpe deg over telefon, forutsatt at det finnes en løsning selvfølgelig. Bare å ringe ivei. Neppe mange her på mobilforumet med en 6555. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå