Marius2k Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 (endret) Heisann folkens! Jeg skal starte opp en ny nettbutikk, som skal selge kjente merkevarer som Volcom,burton billabong Etc, kommer til og selge alt fra klær til snowboards og skateboards for en latterlig billig penge. Men jeg står litt fast på navnet den skal ha, så jeg håper dere kan hjelpe meg med dette her! Takker på forhånd. MERK: om denne er feilpostet, beklager jeg. Endret 26. august 2008 av Marius2k Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 (endret) Boardshop ? Edit: Så det allerede var oppbrukt på .NO doment. merkeklær.no ? Endret 26. august 2008 av Slettet+981287349 Lenke til kommentar
Marius2k Skrevet 26. august 2008 Forfatter Del Skrevet 26. august 2008 Boardshop ? Edit: Så det allerede var oppbrukt på .NO doment. merkeklær.no ? Tenkte kanskje på Mapclothing.no/streetsent.no/stoka.no ? merkeklær blir litt sånn, noobish syns jeg.. Ellers takk for raske svar, keep em coming Lenke til kommentar
Glasscola2 Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 stoked.no/freewill.no/groundsurf.no/wavescent.no er det jeg hev nedpå i farten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå