Binders' Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Jeg har en 1 år gammel pc som jeg nå skal oppgardere litt. Men er litt i tvil om en del ting! 1. Jeg har planer om å kjøpe til 2 GB extra ram, ( har 2 GB fra før av ) men jeg har Win xp Pro 32-bit og har hørt at det å ha 4 GB ikke er noe vits etter som win xp pro 32bit ikke takler dette. Stemmer dette? Vet ikke helt hva slags ram brikker jeg skal kjøpe så kom gjærne med forslag (Budsjett ca. 500-600 kr) 2. Skal kanskje kjøpe et skjermkort å sette det sammen med det andre SLI. Men har lest litt på nettet å har fårstått det slik at det må være to identiske kort. ( Har et Gainward 8800GTS 320 MB ) Må jeg da ha et kort som her helt likt det jeg har nå eller må det bare være et 8800 GTS kort? 3. Så en siste ting, skal kjøpe en vifte til, men vet ikke hvorden jeg måler hvor stor den skal være. SKal man måle diagonalt eller langs siden. Vil ikke kjøpe feil å riske at den ikke passer. ( Mål diagonalt: 15 cm, Mål langs siden: 10,5 cm ) Dere kan også her komme med forslag til hva jeg bør kjøpe (budsjett under 200 kr) Lenke til kommentar
m4r3ns1us Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 1. Hvis du ikke har 64-bits Windows, så kjøp en gig til av samme type. Det har jeg gjort og det går greit. 2. Jeg er ikke så kjent med SLI, men tror du "burde" ha samme kort. 3. Vis det er Cpu vifte så er det det samme, men hvis det er Kabinett vifte så er det bare å måle langs siden. (Det var det jeg gjorde.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå