Daniel Guanio Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Traumatisk gjenoppstandelse eller velkomment gjensyn? Les mer Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Undertegnende forstår ikke hvordan skribenten kunne gidde Lenke til kommentar
Raven_Heart Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Han får betalt for det...? Evt er lidenskapelig opptatt av spill og trasker gjennom de mest horrible titler for å finne de sjeldne gullkornene Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Jeg har savnet skikkelige RPGs til Wii, men anmelderen beskriver på en god måte hvorfor jeg bør styre unna dette. Takk for advarselen. Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 wtf!? dette spillet var sinnsykt spennede! åssen kan du gi den 3!? fortjener mist 5=( Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Spennende? Det er jo ingen konklusjon en gang! Lenke til kommentar
Ryu-Kun Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Helt enig i denne begrunnelsen av spillet, flott anmeldelse. Dette spillet er vel noe av det tristeste og mest umotiverende spillet jeg har spil og man risikerer å ødelgge forholdet til Videospill resten av livet sitt, hvis man ikke kaster spillet ut av vinduet før man er i lvl 5. Lenke til kommentar
Etern1tyy Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 må nok si det at de som lagde spillet ga tydeligvis mer arbeid i traileren enn spillet Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Behold, the powah of markedsføring! Lenke til kommentar
Zulphur Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Det jeg ikke skjønner helt er hvorfor japanerene fortsetter å lage RPGer på PS2. JEg går utifra at det har med penger og gjøre, men hadde vært fint med noe annet enn bare mainstream RPGer på denna generasjonen konsller. Ikke at dette er en av de spillene jeg ville valgt Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Jeg kan gjette at følgende selskap som lager slike spill ganske enkelt ikke har råd til å lage noe som utnytter PS3'ens teknologi fult ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg