Kebab Kongen Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 Jeg lurte på om dere kunne ta titt på oppsettet mitt? Bra/dårlig? Dette skal være et "møbel" på rommet (stilfullt) Ytelsen er minst like viktig! Bruker pc`n til det meste: spill,office programmer, scanning, digitalt kamera, osv... Og kanskje litt benchmark for morro skyld Pris er ikke noe tema i denne sammenhengen! Kombinasjonen Hyper Threading, Dual DDR og RAID må jo være bra? PCutstyr.no: Asus P4G8X/DELUXE/GD Hovedkort S478 E7205, Dual DDR, S-ATA, GBLAN, IEEE1394 Intel Pentium 4 3.06 GHz Boxed PC533 Socket PGA478, 512kB "Northwood" (2x)TwinMOS PC3700 DDR-DIMM 512MB CL2.5 Minne 184-P (for DDR-PC466MHz) (2x)Western Digital Caviar 120GB IDE 7200RPM Special Edition 8MB cache WD1200JB Gainward GeForce FX 5800 Ultra AGP, 128MB DDR2,TV-Out, DVI, Retail Pioneer DVD-spiller IDE 16x/40x Tray Bulk (DVD-117) Logitech MX500 Optical Mouse USB / PS-2, Retail Logitech Internet Navigator Keyboard SE (Norsk Versjon), PS/2 og USB, Retail Sony Diskettstasjon 3,5" 1,44MB FD1231H Floppydisk Intern Sum: 18 250,00 Microplex.no Lian Li Fulltower, Aluminium, USB Lian Li Window Kit Lian Li LCD termometer, Aluminium Lian Li frontdeksel, Aluminium Lian Li frontdeksel, Aluminium Enermax strømforsyning, 431W, ATX12V Swiftech CPU-kjøler, u/vifte Papst vifte, 69m³/time, 32 dB(A) fUnc surface 1030 musmatte, Sort/Sort Mouse Skatez Sunbeam Rheobus, 20Wx4, Rev. 2 Sunbeam Rheobus Front m/knapper, Sølv Sunbeam Kald Katode Basic Kit Sunbeam Kald Katode, 30cm, "UV/Blå" Floppykabel, 45cm, "UV/Blå" ATA133 IDE-kabel, 45cm "UV/Blå" Kabelsamler, Ø12mm, Chrome Kabelsamler, Ø9mm, Chrome Kabelsamler,Ø6mm,Chrome Sum: 5 190,00 Totalt: 24000,00Kr inkl. montering. Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 Det blir en kraftig pc ja! Men ville ventet og kjøpt Radeon9800PRO istedet for FX Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 Blir nok et pent møbel dette ja, men også ett veldig bråkete møbel... Lenke til kommentar
Kebab Kongen Skrevet 22. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2003 Har tenkt litt på vifte støyen... Er ikke helt sikker på om jeg skal ha det skjermkortet :-/ (9800 Pro?) 8) Men det er ikke noe pes! *tåler såpass* Lenke til kommentar
Knuty Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 Kanskje vurdere Corsair 3500 minne? Har ikke hørt bare bra ting om Twinmos 3700.. Lenke til kommentar
Kebab Kongen Skrevet 22. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2003 kommer ikke til å klokke pc`n... rammen er helt ok.. etter det jeg har hørt! Lenke til kommentar
Truman Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 Bruker pc`n til det meste: spill,benchmark,office programmer osv... jeg synes det er forferdelig bra bruk av så mye penger.. å kjøpe en pc til "benchmarking".. hihi... kan du ikke bare lukke øynene og se for deg 20000 poeng i 3DMark? så sparer du masse penger! Lenke til kommentar
Kebab Kongen Skrevet 22. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2003 Bruker pc`n til det meste: spill,benchmark,office programmer osv... jeg synes det er forferdelig bra bruk av så mye penger.. å kjøpe en pc til "benchmarking".. hihi... kan du ikke bare lukke øynene og se for deg 20000 poeng i 3DMark? så sparer du masse penger! Skrev jeg: pris er ikke noe tema...? :-? Lenke til kommentar
Truman Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 Bruker pc`n til det meste: spill,benchmark,office programmer osv... jeg synes det er forferdelig bra bruk av så mye penger.. å kjøpe en pc til "benchmarking".. hihi... kan du ikke bare lukke øynene og se for deg 20000 poeng i 3DMark? så sparer du masse penger! Skrev jeg penger er ikke noe tema...? :-? tull. Så lenge man har rent mel i posen, eller man ikke mange mill på bok, er penger ALLTID et tema. Lenke til kommentar
Kebab Kongen Skrevet 22. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2003 Bruker pc`n til det meste: spill,benchmark,office programmer osv... jeg synes det er forferdelig bra bruk av så mye penger.. å kjøpe en pc til "benchmarking".. hihi... kan du ikke bare lukke øynene og se for deg 20000 poeng i 3DMark? så sparer du masse penger! Skrev jeg penger er ikke noe tema...? :-? tull. Så lenge man har rent mel i posen, eller man ikke mange mill på bok, er penger ALLTID et tema. Hva om jeg har mill på bok da... Lenke til kommentar
hasuwest Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 Det så ut som en jævel av en pc :o . Men når du først er i gang og skal ha så mye, hva med vannkjøling 8) ? Og IE 3.0 er jo den beste musa! Lenke til kommentar
Kebab Kongen Skrevet 22. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2003 Det så ut som en jævel av en pc :o . Men når du først er i gang og skal ha så mye, hva med vannkjøling 8) ? Og IE 3.0 er jo den beste musa! Tenkt litt på det... Men jeg finner fort ut om pc`n bråker for mye eller ikke! Skal hvertfall ikke ha noe VapoChill Og... IE 3.0 er mindre bra !!! Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 Det så ut som en jævel av en pc :o . Men når du først er i gang og skal ha så mye, hva med vannkjøling 8) ? Og IE 3.0 er jo den beste musa! Tenkt litt på det... Men jeg finner fort ut om pc`n bråker for mye eller ikke! Skal hvertfall ikke ha noe VapoChill Og... IE 3.0 kan brenne!!! Kanskje komme med litt mere saklige utspill? Sånn fjortis-oppførsel blir ikke tatt godt i mot hverken her eller i det daglige liv. Du kan først som sist slutte med det... Lenke til kommentar
Citizenx Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 Det så ut som en jævel av en pc :o . Men når du først er i gang og skal ha så mye, hva med vannkjøling 8) ? Og IE 3.0 er jo den beste musa! Tenkt litt på det... Men jeg finner fort ut om pc`n bråker for mye eller ikke! Skal hvertfall ikke ha noe VapoChill Og... IE 3.0 kan brenne!!! liker tankegangen din 8) MX musene stiller i en klasse for seg, utrolig gode mus. Men skal prøve å ikke starte en debatt om hvilken mus som er best, det er egentlig bare smak og behag. Ser ut som om du får deg litt av en råtass der, vunnet i lotto? Misunne Lenke til kommentar
Kebab Kongen Skrevet 22. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2003 Det så ut som en jævel av en pc :o . Men når du først er i gang og skal ha så mye, hva med vannkjøling 8) ? Og IE 3.0 er jo den beste musa! Tenkt litt på det... Men jeg finner fort ut om pc`n bråker for mye eller ikke! Skal hvertfall ikke ha noe VapoChill Og... IE 3.0 kan brenne!!! Kanskje komme med litt mere saklige utspill? Sånn fjortis-oppførsel blir ikke tatt godt i mot hverken her eller i det daglige liv. Du kan først som sist slutte med det... Kanskje litt udannet formulert og støtende for enkelte 3.0 fans!?! Men jeg har en slik selv med Icemat og skatez.. Og jeg er IKKE fornøyd! Lenke til kommentar
tgauslaa Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 kommer ikke til å klokke pc`n...rammen er helt ok.. etter det jeg har hørt! Hvis ikke du har tenkt å klokke pc'en i det hele tatt, hvorfor i all verden vil du kjøre 466 MHz minne. Du klarer aldri i verden å utnytte det... Bare et spørsmål... Og hvis du er urolig for støy, så burde du kjøpe deg en Seagate-disk istedet. Den er litt dårligere på ytelse, men hva så...? Ellers kul PC! Lenke til kommentar
Insomniac Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 si hvor du får alle pengene fra vi blir nyskjerrige Lenke til kommentar
tgauslaa Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 si hvor du får alle pengene fra vi blir nyskjerrige han har vel vunnet i lotto, vel.... Lenke til kommentar
nag-sinn Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Dårlig oppsett må jeg si... Du må nesten forandre på alt Lenke til kommentar
RaZoR_ Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Jeg vil nå si at pr dags dato er vel ett ATI Radeon 9700pro ett bedre kjøp enn FX? Ellers er jeg enige med de som sier vannkjøling. Når du først skal spy så mye penger i det! En løsning på det med Lian Li kabinettet er gjort på overklokking.no. Det kan du lese her: http://overklokking.no/casemods/lianli_pc7...vann/index.html Ellers ser det jo bøst ut! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå