The Ghost Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Tenker å lage meg et lite kabinett, lager en ramme av noe litt tykkere treverk så det er kun veggen det er snakk om, skal kun holde none vifter og litt slikt. Det er da lurer på er om 3mm kryssfiner er sterkt nok, i den ene veggen skal det også henge en trippel radiator med vifter, vet ennå ikke om denne kommer til å bli festet i ramma eller veggen alene ennå. Må jeg opp på 4-5mm ? Takker for svar Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Jeg tror 3mm holder. Det er ganske solid. Tenker da på den typen som er laget av 'trope'-treverk, og er kvistfri. Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Så lenge du ikke skal oppi 50x50cm med radiator hengende fra og uten noen form for ramme. Så tror jeg at 3mm skal holde lenge. Lenke til kommentar
Epp Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Tenker å lage meg et lite kabinett, lager en ramme av noe litt tykkere treverk så det er kun veggen det er snakk om, skal kun holde none vifter og litt slikt.Det er da lurer på er om 3mm kryssfiner er sterkt nok, i den ene veggen skal det også henge en trippel radiator med vifter, vet ennå ikke om denne kommer til å bli festet i ramma eller veggen alene ennå. Må jeg opp på 4-5mm ? Takker for svar 3mm holder nok, men hvorfor ikke 5mm eller mer? Hadde valgt det siste jeg for bedre støydemping samt flyttbarhet... Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 29. august 2008 Forfatter Del Skrevet 29. august 2008 vel det blir kun en mcp655 og 3-4 120mm vifter så støy blir ikke det værste, har heller aldri hatt noe problem med det, brukte nemlig kraftige delta vifter 24/7 før Men mer flyttbarhet med 5mm ? Da blir jo selve kabinettet større og det blir også en del tyngre .... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå