Enceladus Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 (endret) Finnes det noen mods som gjør noe med fysikken til objekter i stalker? Hadde vært kult å kunne løfte ting eller hatt en slags gravity gun eller noe. Jeg liker å samle sammen skrot og slikt jeg finner i spill og stable det på alle mulige måter Det gjør spillene MYE gøyere! Edit: Hohoho! Jeg fant! http://www.gamershell.com/download_19337.shtml Håper den er noe tess da... Endret 26. august 2008 av Mr. Gnom Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 26. august 2008 Forfatter Del Skrevet 26. august 2008 (endret) Nja det er ikke akkurat Half Life 2 men det får duge Må teste litt mer... Edit: Spillet krasjer når jeg forsøker å laste inn et spill Men det kan jo være en konflikt med de andre modsa jeg har installert. Endret 26. august 2008 av Mr. Gnom Lenke til kommentar
duppsko Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 (endret) Spillet krasjer når jeg forsøker å laste inn et spill Vanlig problem i dette spillet. Jeg måtte gi opp etter å ha prøvd i 3 dager. Er noe med at det bruker mer minne enn Windows kan tillate for et program. Det er løsninger på dette, men jeg fikk det ikke til å virke på verken 32 og 64 bit av Vista. Tror jeg fikk det til uten noen mods, men det var uaktuelt for meg. Lykke til ihvertfall... EDIT: sjekk http://forums.firingsquad.com/firingsquad/...essage.id=32178 Endret 26. august 2008 av duppskoen Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 26. august 2008 Forfatter Del Skrevet 26. august 2008 Takk for tipset duppskoen Jeg har jo 4GB ram og vista så da burde vel det gjelde meg. Jeg har avinstalert hele spillet nå og legger inn Faiakes Mod som eneste mod tenker jeg. Der er det jo massevis av mods samlet i en. La også merke til at den enten støtter eller har Carrymod i seg om jeg da ikke er helt på viddene. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 27. august 2008 Forfatter Del Skrevet 27. august 2008 (endret) *Urk* Jeg gir opp! Gjorde akkuart slik som i linken men spillet krasjer alikevel Jeg tror ihvertfall at jeg gjorde det riktig etter litt prøving og feiling. Her er loggen: Men jeg er ikke sikker på om det skulle se ut slik helt til slutt. Fikk ihvertfall ikke noen feil. Så regner med at det var riktig. Etter dette kopierte jeg filen som var patchet tilbake til stalker mappen og startet spillet via denne filen. Men det krasjet som før. Var ingen forskjell etter en omstart av pcen heller Arrrgh! Hvorfor skal alt være så vanskelig! Edit: Spillet funker helt fint uten Mods Edit2: Jeg har dette problemet: http://64.233.183.104/search?q=cache:knuIe...lient=firefox-a Ifølge folka der så nytter det ikke å kjøre modden før jeg har gått tilbake til patch 1.0004. Men siden jeg har spillet på steam kan jeg jo bare glemme det Endret 27. august 2008 av Mr. Gnom Lenke til kommentar
duppsko Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Jupp, triste greier. Jeg venter no på STALKER: Clear Sky istedet for å rote enda mer med dette spillet. Lenke til kommentar
OleKHH Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Du får en advarsel om en linker error da. Vet ikke helt hvem fil du trenger, men start og let her, hvis du fortsatt er intrisert: MSDN Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå