soundwall Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 http://www.pcmods.com/list.asp?CtgID=114 sjekk pcmods' nye kabinetter av tre(!!).. nydelig. - soundwall Lenke til kommentar
gixer Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 Tre og tre fru Blom. Det ser heller ut som det er malt på. Så litt billig ut me thinks.. Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 hmm.. står jo at det er lagt tre på utsiden av ett vanlig stålkabinett.. Står desverre ikke noe om vekten.. /me gjetter at de er veldig tunge Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 :o Så hyggelige priser på dette da Lenke til kommentar
Aleksander- Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 JEG har en casemod av ekte tre! Med Radiation merket i plexi i siden me blå katoder inni 8) Lenke til kommentar
clubzoda Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 kunne se ut som samme type "treimitasjon" man får til dashbord i biler. er jo mere som en film man legger på, men skulle ikke forundre meg at det er ekte tre, bare veldig veldig tynt da Lenke til kommentar
soundwall Skrevet 22. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2003 jeg syns også det så ut som "tre-tape" som du får kjøpt til biler osv... men har såpass tro på pcmods.com at jeg ikke tror de lyver heller... *om* det så hadde vært faktum er det *sinnsykt* dyr tape heheh -s Lenke til kommentar
smoke Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 hvor kan man kjøpe "Tre teip"? Lenke til kommentar
clubzoda Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 hvor kan man kjøpe "Tre teip"? Eiker motorshop har slik. både universal og tilpasset forskjellige biler. TSI har også slik... gå inn på diverse. mener også at mobilsentrum har, uten at jeg tør vedde på det. Lenke til kommentar
Seian Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 JEG har en casemod av ekte tre!Med Radiation merket i plexi i siden me blå katoder inni 8) Har du ikke bilder da ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå