Gjest dhdwawadjh Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Var hos legen og tissa i glass for å sjekke mot klamydia, og dama fikk en q-tips i tissen sin. Jeg er ikke redd i det hele tatt, og bryr meg ikke what so ever. Er det noe jeg burde uroe meg for? Lenke til kommentar
deer Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 (endret) Klamydia er en infeksjon i underlivet forårsaket av bakterien Chlamydia trachomatis. Infeksjonen gir ingen symptomer i 60-80% av tilfellene, noe som gjelder begge kjønn. De vanligste symptomene er svie ved vannlating, og/eller utflod hos både kvinner og menn. Menn har ofte kløe i urinrørsåpningen. Kvinner kan i tillegg ha uregelmessige blødninger. Tilstanden kan også medføre underlivssmerter og feber. I sjeldne tilfeller kan du også få forbigående leddsmerter.Ellers står det at én dags behandling med antibiotika kurer sykdommen, og at man ikke skal ha samleie første uken etter dette. Kilde: www.pasienthandboka.no Uflaks, men ufarlig og lett å gjøre noe med. Endret 26. august 2008 av deer Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Var hos legen og tissa i glass for å sjekke mot klamydia, og dama fikk en q-tips i tissen sin. Jeg er ikke redd i det hele tatt, og bryr meg ikke what so ever. Er det noe jeg burde uroe meg for? Hvis du ikke bryr deg så er det vel ingen sak? Mye å lage en tråd for. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå