Nuclear_Zero Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 (endret) EDIT: Slettet bilder. Endret 27. februar 2010 av Nuclear_Zero Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Huff. Det hadde ikke vært mulig å korte ned på antallet, vel? Nå er det veldig mange nesten like bilder. Lenke til kommentar
bjornast Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Ja, enig med Pusur.... Plukk ut et eller to, for dette blir for mye, for likt. Lenke til kommentar
bjornast Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Er det bare noe jeg innbiller meg, eller er himmelen fremdeles blå på det sort/hvite? Det med farger er uansett best, men de mørke partiene er alt for mørke, og for dominerende. Vet ikke helt hva jeg synes om at motivet ligger helt i forgrunnen her. Det er også noe lite som stikker inn i høyre bildekant som ikke ser bra ut. Lenke til kommentar
Nuclear_Zero Skrevet 27. august 2008 Forfatter Del Skrevet 27. august 2008 Himmelen er fortsatt blå ja. Altså e det ikke ett sort/hvitt bilde. Tenker du på øya som kommer inn fra siden (i vannet?) Lenke til kommentar
iqlizer Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 tøft bilde, likte sammensetningene. Lenke til kommentar
bjornast Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Nei, det er en del av røret tror jeg som buer litt inn i høyre bildekant. Jeg vet ikke hva de mer erfarne sier om det, men jeg synes det blir litt feil med en sånn liten bit. Lenke til kommentar
JEBauge Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Jeg synes også dette var et kult bilde. Personlig liker jeg "rustent metall-kategorien". Men jeg tror jeg ville beskåret det litt slik at den grønne pålen og den delen av røret som "henger i løse lufta" ble borte. De delene forstyrrer litt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå