DementedAlbino Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Jeg tenker på å kjøpe ny mobil. Det er viktig at den har god planlegger hvor jeg kan legge inn avtaler, jobb, gjøremål, lekser osv. Eller vil jeg svært gjerne ha kamera og wifi på mobilen, ellers ingen krav som jeg kommer på nå. Har dere en mobil å anbefale meg? Har i dag N82, men synes ikke kalender delen der er så mye å skryte av. Vil ha det slik at alt som skjer pr dag vises oversiktlig, samt gjøremål kommer opp som en sjekkliste der jeg kysser av etterhvert som det er gjort. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 2. september 2008 Forfatter Del Skrevet 2. september 2008 Noen som kan tipse om en bra mobil til meg? Har tidligere brukt en pda som har vært helt ypperlig til dette bruk, men i tillegg til at den nå har tatt kvelden vil jeg unngå å bære med meg en ekstra sak i form av en pda. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 (endret) (HTC TyTn ll) Edit: Ikke PDA nei. Da kommer du ikke langt. PDA er yppelig til slike opgaver. Endret 2. september 2008 av DSG Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå