Nerdiboy Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 Jeg har en FAT32 og en NTFS harddisk, begge disse hadde lite plass så jeg begynnte å slette filer, jeg slettet 2 DivX filmer, men med ingen nytte. Da disse filmene ble slettet trodde jeg at diskproblemet var løst, men nei! Disken viser at det fremdeles er bare 10mb ledig. Jeg har prøvd å slette flere filer nå og jeg blir mektig irretert når det bare viser 10mb ledig! Noen som vet hva dette skylles, eller hvordan det fixes? Lenke til kommentar
Dimm Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 har du Norton antivirus 2003 installert? det er en sånnn protected files option på der du må skru av, den tar vare på alle filer du sletter i 2-3 dager, veldig irriterende .. Edit: dette gjelder pagefila til windows også, den må de sette til 8mb ellerno og så skru opp igjen for å frigjøre den plassen Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 sett ned plassen til system restore, ikke rør pagefila, det som er nevnt i forrige post gjelder bare om du har norton utilities og ikke norton antivirus eller internett security Lenke til kommentar
AndyNor Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 På sist lan hadde en venn av meg samme problemet. (Han hadde Win98) Harddisken viste helt sprø tall, som ikke stemte med hva han lastet/slettet. Vi kjørte scandisk, og da fant programmet masse feil, rettet dem, og så virket det fint igjen.. Prøv det du Lenke til kommentar
Nerdiboy Skrevet 22. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2003 Ja, jeg bruker Norton Antivirus 2003. Hvordan "disabler" jeg denne funksjonen? Lenke til kommentar
xthal Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 vet ikke hvordan du skrur det av, men jeg har samme selv og det er bare å høyreklikke på søppelbøtta og velge "remove norton protected files" elns. og ta "purge all" på dialogboksen som kommer opp, ganske kjekt å ha egentlig hvis du sletter noe feil en gang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå