BeFs Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Resultatene dukker opp like før sommerferien regner jeg med. Krysser fingrene for dere. Lenke til kommentar
Stunny Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 I dag fikk jeg en telefon rett etter jeg fant ut at jeg kom opp i eksamen. Den sa at jeg hadde fått distinct som eneste i fylket og var invitert til jaX 09' Youth Leader Exchange. Herlig må jeg si. Ønsker alle andre lykke til. Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 10. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2009 Må nesten si gratulerer så mye ,Stunny. Hvilket fylke er det snakk om? Jeg får sannsynligvis resultatet denne uken, er spent på å se om jeg faktisk besto prøven. Lenke til kommentar
Luna91 Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 (endret) Lykke til! Håper det går bra. Endret 22. juni 2009 av Luna91 Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 23. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2009 Da fikk jeg vite at jeg faktisk besto prøven. Er ganske fornøyd med det, regner med at jeg får et diplom når skolen starter igjen. Lenke til kommentar
Mk1_cosworth Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Hvordan er oppgavene? Noen som kan si litt fra tidligere år, hvordan de er bygd opp? Viktig med gode fagbegreper osv? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå