Mevon Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Når jeg logger meg på med min gmail adresse i Live Messenger så fungerer alt som det skal, men når jeg prøver å logge meg på i emesene så er kontaktlisten helt blank og ingenting skjer. Noen som vet hvordan jeg får ordnet det? Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Tror ikke det har noe med at din Live ID er laget med en Gmail-konto, er kanskje mer Emesen som har problemer med sin tilkobling mot Messenger sine servere for å motta kontaktinformasjon osv. Prøvd med Pidgin? Emesen så ut å være nærmest identisk med Pidgin... Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 28. august 2008 Forfatter Del Skrevet 28. august 2008 Ja, prøvd Pidgin, det fungerer der. Men emesene fungerer faktisk som det skal med gmail kontoen min i Linux, men i windows går det ikke. Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Da er det kanskje noen instillinger som ikke er som de skal. Jeg har ingen linuxbox eller windowsmaskin i umiddelbar nærhet til å teste det ut selv, men du kan vel prøve å resette klienten til sin originale stand, om det er noen slik valgmulighet i innstillingene, eller reinstallere programmet etter en fullstendig avinstallasjon. Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Bumper litt her. Har nettopp opprettet gmail-konto, men får ikke logget inn med hverken Pidgin eller Emesene. Må jeg kanskje vente en tid slik at google får oppdatert seg? Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Bumper litt her. Har nettopp opprettet gmail-konto, men får ikke logget inn med hverken Pidgin eller Emesene. Må jeg kanskje vente en tid slik at google får oppdatert seg? Ønsker du å logge deg på MSN eller Google Chat/Jabber? Skal du logge deg på MSN så må du (selvsagt) ha en Live-ID eller hva det nå enn er Microsoft kaller det i dag. Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Bumper litt her. Har nettopp opprettet gmail-konto, men får ikke logget inn med hverken Pidgin eller Emesene. Må jeg kanskje vente en tid slik at google får oppdatert seg? Ønsker du å logge deg på MSN eller Google Chat/Jabber? Skal du logge deg på MSN så må du (selvsagt) ha en Live-ID eller hva det nå enn er Microsoft kaller det i dag. MSN. Hva mener du da med Live-ID? Skal fungere fint å logge på med annet en hotmail.com/live.com adresse. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Bumper litt her. Har nettopp opprettet gmail-konto, men får ikke logget inn med hverken Pidgin eller Emesene. Må jeg kanskje vente en tid slik at google får oppdatert seg? Ønsker du å logge deg på MSN eller Google Chat/Jabber? Skal du logge deg på MSN så må du (selvsagt) ha en Live-ID eller hva det nå enn er Microsoft kaller det i dag. MSN. Hva mener du da med Live-ID? Skal fungere fint å logge på med annet en hotmail.com/live.com adresse. Du logger deg ikke på med epostadressen, men med Live-ID, før kalt Passport. Gå til http://passport.net og registrer deg. Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 (endret) Ja kom fram til det jeg også, men nå står det E-mail Adress Not Verified. Noe mer jeg må gjøre? Red.: Fant ut! Endret 14. desember 2008 av Xecuter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå