bjornast Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Slenger ut et bilde jeg la til på konkurransen i photowalken. f/3,5 1/100 sek ISO-100 50mm Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Dette gir meg egentlig ikke noe mer enn et artig ordspill. Er det noe mer? Hva er tanken bak dette bildet? Det er ikke et retorisk spørsmål; jeg er faktisk nysgjerrig. Lenke til kommentar
bjornast Skrevet 27. august 2008 Forfatter Del Skrevet 27. august 2008 Noen særlig dyp tanke bak bildet var det igrunn ikke nei. Likte linjene, fargene og symmetrien i det. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Skjønner. Selv så er jeg ikke så glad i strømlinjeformet symmetri som dette i bilder. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Noen særlig dyp tanke bak bildet var det igrunn ikke nei. Likte linjene, fargene og symmetrien i det. Det er helt OK det. Symmentri er tøft. Artig ordspill i tittelen er også OK. Det jeg kunne tenkt meg, var at du hadde tatt bildet i portrett- (høyde-) format. Slik at det hadde vært plass til å henge under krokene, hvis du skjønner tankengangen. I tillegg kunne jeg kanskje tenkt meg litt mer kontrast og smell ifargene. Men absolutt noe jeg kunne tenkt meg å tatt bilde av selv. Tom Lenke til kommentar
bjornast Skrevet 28. august 2008 Forfatter Del Skrevet 28. august 2008 (endret) Ja, jeg tenkte det samme selv angående høyden, men problemet er at jeg var en meter eller så for kort. Ikke hadde jeg med meg noe å stå på heller, så da ble dette det beste jeg fikk ut av de. Edit: Leset igjennom innlegget ditt igjen, og skjønner nå at du mente jeg skulle snudd kameraet 90 grader.... Endret 28. august 2008 av bjornast Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå