Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Fjerne dørpanel på en VW vento 97/98

ST10

Anbefalte innlegg

heisann

Vinduet på førersiden på Vento'en min har jammet seg eller noe slikt, det går ihvertfall bare litt opp før det høres ut som om det "treffer2 noe og går tilbake ned igjen.

Så nå vil jeg gjerne inn i døre og se, men jeg kan bare ikke skjønne hvordan man fjerner dørpanelet, noen som har peiling her ute?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
heisann

Vinduet på førersiden på Vento'en min har jammet seg eller noe slikt, det går ihvertfall bare litt opp før det høres ut som om det "treffer2 noe og går tilbake ned igjen.

Så nå vil jeg gjerne inn i døre og se, men jeg kan bare ikke skjønne hvordan man fjerner dørpanelet, noen som har peiling her ute?

Har fått av panel og lokalisert feilen, den ene wiren er har hoppet av en trinse og fliset seg opp, hvor mye tror dere et verksted tar forå fikse noe slikt?

Lenke til kommentar

Dette problemet er veldig vanlig på Golf III/IV (og da sikkert Vento og Bora òg). En kamerat av meg måtte bytte den rammen som holder vinduet på den ene siden, dette kostet vel 1400 på verksted, og noe med vaieren på den andre siden - sistenevnte var ikke like dyrt.

Jeg ville ringt Møller, de har GARANTERT hatt inne biler med dette problmet tidligere. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...