Dødskalkunen Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Nå har jeg endelig fått tak i Final Cut Pro, men selvfølgelig skulle det skje noe korrupt. Jeg begynte med å sette inn disk 1, skrive inn serialnumber og alt det der. Etter disk 1 er ferdig installert setter jeg inn disk 2. Fortsatt ingen problemer så langt. Det hele starter når programmet spør meg om å sette inn disk 1 (Final Cut-disken) igjen. Installasjonen avbrytes og får meldingen om at installasjonen mislyktes siden kildematerialet er/kan være ødelagt. Noen som har hatt samme problem? Har letet litt rundt på nett etter samme feil, men har ikke funnet noe så langt. Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 (endret) Tror ikke det er et stort antall her inne som benytter seg av slik nisje-programvare. Så det er vel her ting som du har betalt for, som kundestøtte kommer inn for å gjøre sitt for å få ting opp og gå Endret 26. august 2008 av Rexinor Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 26. august 2008 Forfatter Del Skrevet 26. august 2008 Tror ikke det er et stort antall her inne som benytter seg av slik nisje-programvare. Så det er vel her ting som du har betalt som, som kundestøtte kommer inn for å gjøre sitt for å få ting opp og gå Da får jeg vel prøve å ringe kundestøtte da. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Hmm, har du prøvd å reparere diskrettigheter på interndisken din før installasjon? Har aldri hørt om problemet før, men det kan hende det lønner seg å prøve enda en gang. Har det skjedd flere ganger, eller bare én gang? Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 26. august 2008 Forfatter Del Skrevet 26. august 2008 Hmm, har du prøvd å reparere diskrettigheter på interndisken din før installasjon? Har aldri hørt om problemet før, men det kan hende det lønner seg å prøve enda en gang. Har det skjedd flere ganger, eller bare én gang? Har ikke prøvd det, nei. Fikk MacBook Pro'en i forrige uke og FCP fikk jeg i dag, så er det nødvendig når den er kun en uke gammel? Har prøvd opptil 10 ganger nå og det skjer det samme hver gang. Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Det kan ikke skade. Kan like så greit prøve det og ta kontakt med kundeservice i morgen og kunne si til personen du snakker med at du har utelukket det som en problemkilde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå