Centuss Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Sånn er det også på min skole (Drammen VGS). Stolene er av tre og veldig utslitt. Sikkert 20 år gamle, jeg vet ikke. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Etter å ha tatt opp dette med lærerne fant jeg ut at stolene var like gamle som skolen, 30 år! Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Neinei, helt annen skole. Men det overrasker meg ikke hvis det er flere steder i Norge hvor stolene er like gamle som skolen. Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Vel vi har ihvertfall en opera som kan brukes nå da... Hvor mange milliarder brukte vi ikke på den? Lenke til kommentar
Skugga Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Hehe, du tror altså at samtlige VGS' stoler ville blitt utbyttet med nye dersom operaen ikke ble bygget? Én ting utelukker ikke det andre. Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Vel, skolen hadde vel kjøpt inn stoler om de hadde budsjett til det... Ja jeg vet den er litt vag, men likevel, prioriteringene står litt feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå