Mørbradbiff Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 (endret) Heisann. Er på utikk etter ny bil. Vet at kanskje 60-120tusen kan være stor forskjell på kvalitet. - Jeg vil ha mest mulig bil for pengene - Heldst en bil som er enkel og skru på. - Litt motor er gøy så lenge forsikringselskapet er snill på prisen. (kanskje rundt om 150HK ?) - At den er litt holdbar, at man slipper og skru ofte. - Jeg liker og bruke penger på andre ting enn bare bil! Har dere noen tips? SPM: - Audi A4, BMW, og Saab9-5, forstår det er dyre deler på bilene her, men er dette biler man kan kjøre langt med uten og måtte mekkes på? - Hva mener dere om Opel Vectra? Er det enda problembiler? Endret 26. august 2008 av Navitas87 Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Saab 9-5 er en knallbil, så lenge den har fått utbedret "oil sludge"-problemene den slet med frem til 2002-modellen (om jeg ikke husker helt feil). God kvalitet, ypperlig komfort og et tilnærmet perfekt interiør er stikkordene for 9-5. Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 27. august 2008 Forfatter Del Skrevet 27. august 2008 saab 9-5. Er det uøkonomisk bil med tanke på verkstedutgifter? Mener og ha lest at smøreproblemene ikke gikk over før 2004 mod? Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Det er meget mulig du har rett i det, men så lenge de har blitt utbedret en gang, så er alt som det skal være. 9-5 er ingen Toyota akkurat, men alt i alt er det nok et rimelig trygt bilvalg så vidt jeg har fått med meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå