Donty Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Jeg har akkurat fått meg en g900 og vil gjerne legge få lagt inn Gmailen min som en E-postkonto. I sammenheng med dette trenger jeg litt hjelp: Når kontoen var opprettet og jeg sendte en testmail til en annen mailadresse fikk jeg opp at det er ikke mulig å koble opp pga Smtp-serveren. Videre fikk jeg en beskjed om at forbindelsestypen (POP3 eller IMAP) måtte registreres (eller no) hos Gmail. Dette ble litt mye for meg. hehe Ringte å hørte med telenor, men fikk ikke noe hjelp der, så da henvender jeg meg her, noen som kan hjelpe? (A) -DoNTy Lenke til kommentar
Donty Skrevet 26. august 2008 Forfatter Del Skrevet 26. august 2008 Når jeg spør om noen kan hjelpe så tenker jeg da på å hjelpe meg med å få tak i POP3, f.eks., eller hjelpe meg meg smtp-serveren (og kanskje fortelle hva SMTP er?! hehe) Lenke til kommentar
skjelsba Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 skal du ha gmail på mobilen så åpne nettleseren på mobilen, gå til http://www.gmail.com/app og last ned programmet. Lenke til kommentar
Donty Skrevet 26. august 2008 Forfatter Del Skrevet 26. august 2008 Aah, legger seg som et eget program. ikke værst. takk skal du ha! Lenke til kommentar
SeanA Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Hei! Vil gjerne anbefale Momail til mail på mobilen. Bruker det selv og er særdeles godt fornøyd. I tillegg reduserer den datamengden etter egene ønsker og sparer MASSE penger. sjekk www.momail.no Lykke til! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 huff må bruke inbnstillingene på gmail sine nettsider for mail, imap er det beste. sikekrhetsinnstillinger etc må være på plass. diger del om det i gmail sin FAQ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå