GrevenLight Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Hei, noen fortalte meg at det var ulovelig og røke te, er det sant? Man blir jo ikke høy av det, eller? Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 (endret) Det er like ulovlig å røyke te som det er å røyke sokka sine. Endret 27. august 2008 av Skagen OT Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 (endret) Hei, noen fortalte meg at det var ulovelig og røke te, er det sant?Man blir jo ikke høy av det, eller? Du spør i emnetittelen om det er farlig, mens du i posten spør om det er ulovlig. Kan jo svare på begge når vi først er i gang. Ulovlig er det som sagt ikke, men det er sikkert ikke bra for deg. Lungene dine er konstruert for luft. Endret 26. august 2008 av Mimir Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 26. august 2008 Forfatter Del Skrevet 26. august 2008 Hei, noen fortalte meg at det var ulovelig og røke te, er det sant?Man blir jo ikke høy av det, eller? Du spør i emnetittelen om det er farlig, mens du i posten spør om det er ulovlig. Kan jo svare på begge når vi først er i gang. Ulovlig er det som sagt ikke, men det er sikkert ikke bra for deg. Lungene dine er konstruert for luft. Ok, takk. Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Det er ikke ulovlig. Dersom det er te med f.eks. virkestoffer som koffein eller annet vil forskjellen være at effekten blir sterkere og mer kortvarig. Slår hardere. Funker fint å røyke te, må bare passe på hva den inneholder. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+132 Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Te går fint å røyke, og den er ikke så hard på lungene. Prøv hvit te! Lenke til kommentar
fargoths_girl Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Jeg ville ikke akkurat anbefalt noen å røyke te (eller noe annet for den saks skyld), men ulovlig er det ikke. Lenke til kommentar
Mynotir Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Vil tro at det gir litt virkning å røyke te. Rosmarin kan du prøve. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 personlig liker jeg ikke te.. men kansje jeg burde røyke det istedet? nja..tror ikke det, men nå har jeg i alle fall hørt om detee også. prøv nestea ice-te. den har et blad avbildet på toppen av korken. selv har jeg bestemt at dette han forveksles med en an type urte.. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Han kan jo prøve sånn Ricola te. Sånn som ser ut som kraftfor. Kunne blitt interessant. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Et par innlegg med off-topic er fjernet. Vennligst hold dere til trådens tema. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå