V82 Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 (endret) Ønsker anbefalinger på kjøp av bærbar pc, ønsker også å vite om er pc dere fraråder å kjøpe. Bruker pc til vanlig surfing, og til online poker spill, microgaming .Hva trenger jeg av spesifikasjoner egentli? Jeg bruker foresten usb modem å mobilt bredband fra telenor, så pc må jo støtte det. Ikke større enn 15.4", egentli litt lyst på en mindre. Ønsker helst en pc som ikke blir fryktelig varm.. Mvh Endret 27. august 2008 av V82 Lenke til kommentar
V82 Skrevet 27. august 2008 Forfatter Del Skrevet 27. august 2008 (endret) Kan en av desse minimaskinene 9-10" være bra nok til mitt bruk? Veit ikke hva i pc som er viktig for microgaming poker, veit dere? Det er viktig at jeg kan bruke mitt fri bruk mobilt bredband abo. Hørt ikke alle de små støtter dette? Evnt hvem? Takker for svar ;-) ellers har jeg sett på flere 12" og 15" mvh Endret 27. august 2008 av V82 Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 fraråder deg å kjøpe hp, har en selv og angrer den dag i dag siden det er støtt og stadig feil med dem, dell derimot har greie pc'er med deres 4 serier har de gode priser Lenke til kommentar
V82 Skrevet 27. august 2008 Forfatter Del Skrevet 27. august 2008 (endret) det har jeg selverfart, kjøpte hp forrige uke 15,4" , leverte den inn dagen etter, de hadde ikke lik igjen å skulle få inn dagen etter, men jeg skulle på tur, så gikk opp en prisklasse samme utseende men med mere specs. Samme feil på den etter noen dager, så har nå hevet kjøpet (bra kundebehandling oppi dette heldigvis). Og vil da nå prøve noe annet. Å ønsker en stabil pc. Aldri hatt hp før men hørt mye bra. Pc var helt rå den, å sykt digg bruke utenom når feila kikka inn, men orket ikke prøve en 3 når samme feil på begge de jeg hadde. Var ganske kjipt, siden veldig fornøyd ellers. Endret 27. august 2008 av V82 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå