enden Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Av en eller annen merkelig grunn er det brukt MDF-plater mellom over- og underskap på et kjøkken (sikkert fordi det så pent ut). Disse har selvfølgelig slått sprekker, og trukket vann. Nå må jeg finne et brukbart alternativ. Fliser passer ikke inn slik kjøkkenet er lagt opp. Plate her jeg heller ikke lsyt på av opplagte grunner. Da står jeg igjen med panel (kan ta igjen panel fra stue i åpen løsning) eller glass. Jeg er skeptisk til herdet glass - tåler det røff behandling på et kjøkken? Ser IKEA har en fiks ferdig plate jeg kanskje kan bruke, men er fortsatt skeptisk. Hva mener dere? http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/50062161 Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 (endret) Herdet glass tåler utrolig mye, mye mer enn det du skulle tro - så det hadde jeg overhodet ikke bekymret meg over. Og hvilken røff behandling skal utføres på området mellom over- og underskap? Ser ikke helt hva det skal være.... Endret 26. august 2008 av Rayline TWB Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Ikea sine varer er testet opp og ned i mente og selv kastet rundt på ikea sine glassplater og de tåler mye juling. Problemet med herdet glass er at det kan oppstå spenninger i glasset av slag som gjør at den sprekker etter en stund, dog det er heller sjeldent. Men hey; veggen kan jo brenne ned også! Lenke til kommentar
enden Skrevet 27. august 2008 Forfatter Del Skrevet 27. august 2008 Herdet glass tåler utrolig mye, mye mer enn det du skulle tro - så det hadde jeg overhodet ikke bekymret meg over.Og hvilken røff behandling skal utføres på området mellom over- og underskap? Ser ikke helt hva det skal være.... Det hender jo man slenger med en kjele eller to når man kokkelerer som verst Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Det hender jo man slenger med en kjele eller to når man kokkelerer som verst har ingen betydning! har kastet stein på herdet glass uten at det gikk i stykker! Lenke til kommentar
enden Skrevet 27. august 2008 Forfatter Del Skrevet 27. august 2008 Kult. Da får vi vurdere det opp mot panel. Det ser egentlig best ut med panel slik platene imiterer i dag. Får eventuelt legge litt tynn akryl i skjøtene og sause det godt inn med maling. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå