Lampen Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 som sagt. kan noen oversette hva heter du? hva gjør du her? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 (endret) Hei ! jak se jmenuješ? co děláš tady? Brukte google.no translate så vet ikke om det stemmer 100 % riktig EDIT: ser at skriften blir rar så vi prøver igjen Oversettelse: hva heter du? = jak se jmenuješ? hva gjør du her? = co děláš tady? Endret 26. august 2008 av Gjest Lenke til kommentar
Lampen Skrevet 27. august 2008 Forfatter Del Skrevet 27. august 2008 hjertelig. men vet du hvordan jeg kan få det i fonetik? phonetic? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 hjertelig. men vet du hvordan jeg kan få det i fonetik? phonetic? Haha Det vet jeg faktisk ikke for det var vanskelig spørsmål, men vis jeg finner det ut skal jeg poste det Off-topic: hva er det du skal med de ordene ? Lenke til kommentar
Lampen Skrevet 27. august 2008 Forfatter Del Skrevet 27. august 2008 fotball trenern min er tjsekker hahha. og ingen skjønner hva han sier Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Hva han heter kan jeg ikke fortelle deg, men han er vel der for å lære dere hvordan å spille fotball? :!: Lenke til kommentar
Lampen Skrevet 31. august 2008 Forfatter Del Skrevet 31. august 2008 jaja men kunne vært gøy og si no til han Lenke til kommentar
Alecs Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 (endret) Hva heter du? = Jak se jmenuješ? ~ /jak sE =j"mEnujES/ (jäk sej ménojesj) Hvorfor er du her? = Proč jsi-li tu? ~ /protS =jsI lI tu/ (pråtsj-j si li tu) Den første er jeg sikker på, men ikke helt 100% den andre. Husk at alle vokalene er korte - inge lange. Ä = spansk a Endret 31. august 2008 av Vierett Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Du bør vel også forstå hva han svarer når du spør ham om dette? Lenke til kommentar
Lampen Skrevet 2. september 2008 Forfatter Del Skrevet 2. september 2008 tror han blir så overasket over at noen sier no. så han svarere ikke bare ler:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå