Mr.Anki Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Hei! Er på utkikk etter et kompaktkamera som skal egne seg til all salgs bruk. Tenker da på ulike lysforhold og feks. vinter eller sommer. Budsjettet ligger på 3000,- +/-. Håper noen kan hjelpe meg! Mvh Mr.Anki Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 28. august 2008 Forfatter Del Skrevet 28. august 2008 Ingen som har et kamera å anbefale ? Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Denne kommer meget høyt opp på topplista på f.eks. dpreview: https://prisguiden.no/product.php?productId=89627 Lenke til kommentar
007_james Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Her er en test av div. kamera: http://www.vg.no/teknologi/artikkel.php?artid=507894 Best i klassen kompaktkamera: FujiFilm FinePix F100fd Lenke til kommentar
Manskow Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Fujifilm er et meget godt valg. Du finner ikke mange - om noen - som slår Fujifilm på støynivå ved stigende ISO i denne klasse, altså ved innebilder og ellers i dårlig lys. Men om du leser dette i helgen: MPX.no har såkalt Happy Weekend, der et av tilbudene er lillebror F47frd til snaue tusenlappen, satt ned fra rundt 1500. Selv om du har budsjett på 3K, behøver du ikke svi av så mye. F-serien til Fujifilm danker nemlig ut mange dyrere kameraer i denne klassen. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 2. september 2008 Forfatter Del Skrevet 2. september 2008 (endret) Ser at FujiFilm FinePix F100fd scoret dårlig når det gjelder batterilevetid. Dette er noe jeg synes er ganske så viktig, så lurer på om det er noen andre kamera dere kan anbefale? Hva tror dere om feks. Canon Digital Ixus 970 IS? Endret 2. september 2008 av Mr.Anki Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 7. september 2008 Forfatter Del Skrevet 7. september 2008 Noen andre kamera å annbefale? Hva tror dere om feks. Canon Digital Ixus 970 IS? Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Noen andre kamera å annbefale? Hva tror dere om feks. Canon Digital Ixus 970 IS? Hva tror dere om feks. Canon Digital Ixus 970 IS? Hvorfor ikke kjøpe Canon Digital Ixus 970 IS og prøve selv da ? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 7. september 2008 Forfatter Del Skrevet 7. september 2008 Fordi jeg vil ha et godt kamera. Hva er vitsen med å kjøpe et kamera som kanskje ikke er noe serlig?? Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Fordi jeg vil ha et godt kamera. Hva er vitsen med å kjøpe et kamera som kanskje ikke er noe serlig?? Du får knapt kjøpt et "dårlig" kamera til 3000. Jeg bruker selv en IXUS 800 på jobben og det duger til det meste. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 7. september 2008 Forfatter Del Skrevet 7. september 2008 Men det finnes gode og mindre gode kamera. Mulig jeg går for et Ixus 970, men får se rundt litt til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå