DittenDatten Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Jeg har asus p5e3 hk og når jeg da trykket på en tast så fyrer den opp. Jeg har INGEN instillinger enablet i bios eller i windows som jeg kan se. Har nyeste bios update også. Det virker rart noen ganger siden noen ganger ser jeg at jeg ikke får gjort noe i windows. Jeg kan bevege musa og sånne ting,men om jeg klikker på min datamaskin på start så skjer det 0 og jeg mangler mange ikoner osv. Virker som en slags spare modus kanskje. veldig rart... Tempraturer er på 45 på cpu, 30 ca i kassa og 45-55 på skjermkortet. Noen som har vært borti noe lignende???????? Windows vista 64 home. asus p5e3 hk asus 9800 gtx skjermkort 4gig Corsair ddr3 ram(akkurat byttet dem pga en defekt brikke. Møkka brikker)? intel quad 2.5 Lenke til kommentar
TechFrog Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Jeg har litt problemer med å skjønne eksakt hva som er problemet ditt RickyB Har du nettopp tatt i bruk maskinen eller har dette skjedd etter noen dager/uker? Har du ikke litt mer info, evt andre ting som er feil eller ikke fungerer som det skal? Lenke til kommentar
DittenDatten Skrevet 26. august 2008 Forfatter Del Skrevet 26. august 2008 Jeg har litt problemer med å skjønne eksakt hva som er problemet ditt RickyB Har du nettopp tatt i bruk maskinen eller har dette skjedd etter noen dager/uker? Har du ikke litt mer info, evt andre ting som er feil eller ikke fungerer som det skal? har hatt den i noen dager,men problemet er at den henger seg helt i spill noen ganger. og at den egentlig booter når jeg trykket på enter. uten at noe er enablet i bios om det. Lenke til kommentar
TechFrog Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Dette ble litt for difust for mine kunnskaper Mener du å si at den starter på nytt når du klikker Enter? Har du kjøpt ferdigpakke eller bygd den selv? Temperaturene dine er forresten helt greie. Prøv å reset BIOS (just in case). Se etter en liten rød knapp på hovedkortet, ofte sitter den nede til høyre på kortet. Systemgjenoppretting til et tidspunkt den fungerte bedre, eller har det vært slik hele tiden? Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Husk at en god emnetittel skal beskrive eller oppsummere hvilket problem du har - ikke at du har et problem. En god emnetittel skal heller ikke kun bestå av et produktnavn. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå