DarkZun Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 (endret) Noen som vet om jeg kan legge til en 8 pin kontakt til på samme kursen som den eksisterende 8 pin sitter. Redd dette belaster kursen for mye, men er ikke sikker. Det er her snakk om å få tak i en plugg og skjøte denne på den eksisterende kursen. Kortene som skal fores er 2 stk 9800GX2 Strømforsyningen er helt ny, men kan ikke returnere den til PC utstyr siden jeg har montert den. Hvis noen trenger en slik så er det bare å si ifra, så kan jeg kjøpe en annen 1200 W som har nok kontakter til Quad SLI. Hvis ikke så kanskje jeg prøver meg på en modifisering. Endret 26. august 2008 av DarkZun Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Selv om du har tatt i bruk strømforsyningen, skal du fint kunne returnere den om du fortsatt er innenfor angreretten. Lenke til kommentar
DarkZun Skrevet 26. august 2008 Forfatter Del Skrevet 26. august 2008 Selv om du har tatt i bruk strømforsyningen, skal du fint kunne returnere den om du fortsatt er innenfor angreretten. Er dessverre utenfor angreretten:( Lite rutinert av meg å ikke sjekke antall 8 pin kontakter, når jeg visste jeg skulle ha ett 9800gx2 kort til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå